همانطور که می دانید عکس پروفایل تلگرام در ابعاد مربع است و اگر عکسی مستطیل شکل برای پروفایل خود انتخاب کنید از اطراف کات (بریده) می شود. در مقاله آموزش تغییر عکس پروفایل تلگرام " نحوه تغییر عکس را آموزش دادیم ولی این نکته مهم درباره ی ابعاد مناسب برای پروفایل تلگرام را در ادامه توضیح می دهیم. در ادامه با هیواتک همراه باشید تا در این خصوص نیز اطلاعات خوبی کسب کنید.

 

جدیدترین مقالات سایت را بخوانید : دیلیت اکانت تلگرام ، مشکل ورود به تلگرام ، بازیابی اکانت هک شده تلگرام و لایو لوکیشن تلگرام

 




سایز مناسب عکس پروفایل تلگرام کدام است ؟

در تلگرام شما می توانید تنها از عکس های مربع شکل استفاده کنید. سایز مناسب عکس پروفایل برای تلگرام 512.512 می باشد . این ابعاد تمامی اجزای عکس را در پروفایل تلگرام جای می دهد.




چگونه ابعاد عکس را برای پروفایل تلگرام مناسب کنیم ؟

همانطور که گفتیم برای پروفایل تلگرام می بایست عکسی مربع شکل انتخاب کنید. اما اگر عکس شما مستطیل شکل بود راه حل چیست؟

یکی از آسان ترین را ها برای تغییر ابعاد عکس پروفایل تلگرام استفاده از برنامه های جانبی است که با سرچ در فروشگاه های مجازی می توانید آن را دانلود کنید. یکی از این نرم افزار ها که می توانید از آن برای تغییر سایز عکس به ابعاد مربع استفاده کنید نرم افزار Linecamera می باشد که کار با آن بسیار آسان است و به عنوان یک فتوشاپ با امکانات ضعیف تر عمل می کند. اما نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم به نام Photo Collage HD Pro می باشد که می توانید از اپ استور و پلی استور دانلود کنید.

بعد از دانلود و اجرای برنامه صفحه ای مطابق صفحه زیر را می بینید:

 

1- اولین خانه سمت چپ را انتخاب کنید. ( بقیه ی خانه ها برای ایجاد عکس های چند تایی می باشد )

 

 

 

 

2- روی مربع وسط صفحه تپ کنید و سپس روی قسمت انتخاب شده در عکس کلیک کنید و از گالری عکس خود را انتخاب نمایید.

 

 

 

 

 

 

3-  قسمت مشخص شده را انتخاب و عکس خود را ذخیره کنید.

 

 

 

 

 

 

 


خواندن مقاله دیلیت اکانت موبوگرام را به شما عزیزان توصیه می کنیم .

 

 





منبع : سایز عکس پروفایل تلگرام




هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت ,پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای ,سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت, راهنمای نرم افزار اندروید سامانه ثنا , فراموش کردن سوالات امنیتی اپل آیدی , فعال کردن Find My iPhone , پیدا کردن گوشی آیفون دزدیده شده ,چگونه کش تلگرام را پاک کنیم ؟ , دادن مک ادرس به مودم tp-link , مک فیلترینگ مودم زایکسل ,نصب کارت صدا , عمودی نوشتن در ورد , ریکاوری عکسهای پاک شده تلگرام , ارور ساخت اکانت اینستاگرام , باز کردن قفل گوشی سامسونگ , پاک کردن other ایفون , رفع مشکل قطع شدن صدا در ویندوز ( ویندوز7 , 8.1 , 10 ) , مشکل روشن نشدن آیفون , تشخیص گوشی قاچاق از گوشی اصل , کد تست گوشی سامسونگ ( کد های مخفی سامسونگ ) , فارسی کردن زبان اینستاگرام , فعال سازی و لغو رومینگ همراه اول , مسدود کردن تماس های دریافتی ایفون , حذف اپل آیدی , گذاشتن پیام ثابت در لایو استوری , آنبلاک کردن در اینستاگرام , چگونه کلش را سیو کنیم ؟  , دو قراردادی که آتیه‌سازان را با مشکل مواجه کرد  , خانه‌های روستایی بیمه می‌شوند , صرف‌نظر از درآمد مالیاتی به بهای افزایش ضریب نفوذ بیمه , ماجرای تلگرام ویروسی چه بود؟ , بعد از سرقت یا گم شدن گوشی همراه باید چکار کنیم؟  ,نسخه به‌روزرسانی شده برای آیفون‌ها منتشر شد , کدام شهرها زودتر به اینترنت ۵G مجهز می‌شوند؟ ,آئین‌نامه حمایت‌های قضایی از دانشجویان ابلاغ شد , شکایت از تعیین سقف حقوق برای مقامات و مدیران دولتی , منابع درمان تامین اجتماعی را به خزانه نریزید , گلایه کارگران از مجلس به‌خاطر مصوبه ضد تأمین اجتماعی در بودجه ۹۷ , کاهش 4.4 درصدی موجودی پرونده های دادگستری استان کرمان , تسک میران، وارد کننده قانونی و رسمی محصولات MI در ایران , رجیستری تبلت پس از رفع موانع واردات , شیائومی مشمول رجیستری شد , عرضه قانونی محصولات برند MI در ایران , پر شدن هارد کامپیوتر , کانکت نشدن گوشی به جیمیل