1

۱۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

حل مشکل خالی شدن باتری آیفون

 

در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم به مشکل خالی شدن سریع باتری آیفون بپردازیم و چگونگی رفع مشکل خالی شدن باتری ایفون را آموزش دهیم . در این مقاله قصد داریم روش هایی را ارئه دهیم که با انجام آن ها باتری آیفون شما در مدت زمان طولانی تری شارژ خود را از دست خواهد داد . با توجه به اینکه اکثر قریب به اتفاق مسائل مربوط به باتری آیفون نرم افزاری می باشد و به ندرت مشکل خالی شدن شارژ باتری آیفونسخت افزاری است کلیه راه حل های ارائه شده در این مقاله نرم افزاری می باشد .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

رمز گذاری بر روی فایل ورد


حتما برای شما نیز پیش آماده است که به دنبال راه حلی باشید که روی مطالب مهم خود در ورد رمز بگذارید تا از دسترس دیگران خارج باشد و یا بعد از رمز گذاری قصد برداشتن رمز فایل ورد را داشته باشید. هیواتک در مقاله امروز خود به دو مقوله رمز گذاری بر روی فایل ورد و برداشتن رمز فایل ورد می پردازد. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه رمز گذاری روی فایل ورد را آموزش ببینید. همچنین مطالعه دیگر آموزش های سایت درباره ورد نظیر به هم ریختگی کلمات در ورد ، بازیابی سند از دست رفته در ورد و تبدیل Word به PDF را پیشنهاد می کنیم.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

آموزش تغییر سایز عکس در paint


اگر قصد ارسال عکس به شخصی را دارید بهتر است به کمک نرم افزار های مربوطه ابتدا حجم عکس را کم کنید تا سرعت در ارسال عکس نیز افزایش یابد. یکی از این نرم افزار های جانبی نرم افزار فتوشاپ است که به کمک آن می توانید حجم عکس ، رزولوشن و dpi تصویر را تغییر دهید. اما بسیاری از کاربران کار با این نرم افزار را بلد نیستند و یا به دلیل حجم بالای فتوشاپ فضای کافی برای نصب این نرم افزار ندارند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای تغییر سایز عکس از روش تغییر سایز عکس در Paint استفاده کنید. در ادامه با هیواتک همراه باشید تا نحوه تغییر سایز عکس در Paint را آموزش ببینید. همچنین برای تغییر سایز و حجم عکس و فیلم های خود می توانید از مقالات تغییر سایز تصویر و نرم افزارهای کاهش حجم و فشرده سازی فیلم بهره بگیرید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

تشخیص ویندوز 32 از 64


ممکن است شما هم هنگام نصب یک برنامه با دو نسخه 64 بیتی و 32 بیتی آن برخورد کرده باشید اما ندانید کدام یک مناسب نصب روی ویندوز شماست. با روش هایی بسیار ساده می توانید در چند لحظه از 32 بیتی یا 64 بیتی بودن ویندوز خود با خبر شوید. در ادامه روش تشخیص ویندوز 32 از 64 را آموزش می دهیم تا نسخه برنامه ها را با توجه به 32 یا 64 بیتی بودن ویندوز خود دانلود کنید. توجه کنید که نرم افزارهای 64 بیتی بر روی ویندوز 32 بیتی نصب نمی شوند بنابراین پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله را حتما مطالعه نمایید.

 

 

مطالعه دیگر مقالات سایت را به شما پیشنهاد می کنیم :  آپدیت ویندوز 10 ، وصل نشدن ویندوز 7 به اینترنت ، سیف مودچیست

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

افزایش حجم درایو c


همان طور که می دانید هنگام پارتیشن بندی هارد می توانید حجم هارد را به طور دلخواه بین درایو ها تقسیم کنید . اما گاهی بعد از تقسیم بندی پارتیشن ها و تعیین درایو ویندوز که معمولا درایو C را انتخاب می کنند ، پارتیشن ویندوز پر شده و فضای خالی خود را از دست می دهد . آیا راهی برای تغییر حجم پارتیشن در ویندوز وجود دارد ؟ برای افزایش حجم درایو C باید چه کارهایی را انجام دهید ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص افزایش فضای درایو ویندوز و نرم افزار افزایش حجم درایو C برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم .

 

مطاله مقاله های عدم شناسایی درایو ها در ویندوز ، خالی کردن درایو C و تغییر مسیر دانلود فایل در ویندوز را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم .

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

ارور server not found در فایرفاکس


ممکن شما نیز در هنگام باز کردن یک سایت یا سرچ کردن موضوعی در فایرفاکس با پیغام server not found مواجه شده باشید. معمولا کاربران در اولین مرحله اتصال اینترنتی خود را بررسی می کنند تا از اتصال آن مطمئن شوند و یا گمان می کنند که ارور server not found  در فایرفاکس مربوط به سایت مورد نظر  است. اما این پیغام می تواند دلایل دیگری داشته باشد که به بخش تنظیمات مرورگر شما بر می گردد. در ادامه شما را با دلایل بیشتری برای رخ دادن خطای server not found  آشنا می کنیم و به حل این اخطار می پردازیم تا علت باز نشدن سایت ها در اینترنت نیز بر طرف شود.

 

پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات سایت را نیز بخوانید : پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس ، بروزرسانی مرورگر فایرفاکس ، غیرفعال کردن پروکسی در مروگر فایرفاکس

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

سخت افزار مورد نیاز برای نصب ویندوز 10


ویندوز 10 آخرین ویندوزی است که توسط مایکروسافت به کاربران ارائه شده است . کاربری این ویندوز با ویندوز های قبل بسیار متفاوت است و ظاهر بسیار کلاسیک و با کیفیتی نسبت به قبل دارد . برای نصب ویندوز 10 نیاز به یک حداقل هایی در سخت افزار سیستم دارید . چرا که اگر غیر از این باشد ویندوز 10 به جز دردسر برای شما چیز دیگری نخواهد داشت . پس باید ابتدا سخت افزار مورد نیاز برای ویندوز 10 را بشناسید سپس روش بررسی سیستم خود را بیاموزید . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص معرفی حداقل سیستم برای ویندوز 10 برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

حل مشکل داغ شدن آیفون


یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران آیفون با آن مواجه هستند مسئله داغ شدن آیفون ( گرم شدن بیش از حد آیفون ) می باشد . گاهی داغ شدن آیفون کمی بیش از حد نرمال است و گاهی در حدی است که احساس می کنید دست شما را می سوزاند و در موارد حاد پیغام iPhone needs to cool down before you can use it را مشاهده خواهید کرد . این مسئله معمولا باعث نگرانی کاربران آیفون می شود و اکثر کاربران احساس می کنند گوشی آن ها آسیب جدی دیده و یا به زودی از کار خواهد افتاد . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص داغ شدن آیفون و دلایل و روش های جلوگیری از داغ شدن آیفون صحبت کنیم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

این وضع ادامه پیدا کند، موبایل‌فروشان باید دستفروشی کنند


شمس‌الله امیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به شرایط نامناسب وضعیت بازار گوشی‌های تلفن همراه اظهار کرد: متاسفانه با عدم تعادل شدید عرضه و تقاضا در بازار مواجهیم که این امر به شدت باعث بالا رفتن قیمت‌ها شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

فرق بین وکیل پایه یک و دو چیست؟


وکلای پایه 2 فقط حق شرکت در محاکم کیفری که به جرم‌های تعزیری مستوجب حبس کمتراز ۱۰ سال و شلاق و جزای نقدی و اقدامات تامینی منتج می‌شود را دارند و در محاکم حقوقی نیز چنانچه بازخواسته کمتر از ۵۰۰میلیون ریال باشد و یا خواسته غیر مالی مگر در دعاوی مربوط به اختلافات در اصل نکاح، اصل طلاق، اثبات و نفی نسب باشد، می‌توانند از حقوق موکل خود دفاع کنند اماوکیل پایه یک دادگستری حق شرکت در تمامی محاکم اعم از حقوقی و کیفری و.. را دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech