1

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید


اگر از آن دسته از کاربران گوشی های اندروید هستید که همیشه از کند بودن گوشی خود رنج می برید، باید بدانید که این مشکل راه حل های گوناگونی دارد. سیستم عامل اندروید هم مانند سیستم عامل های دیگر با مشکل ذخیره سازی فایل های موقتی و کمبود حافظه مواجه است اما به راحتی می توانیم این مشکل را در گوشی مان حل کنیم.


 آیا می دانید نرم افزار های پیام رسان مقدار زیادی از حافظه ی گوشی شما را اشغال می کنند؟ 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت


آیا تاکنون برای شما هم پیش آمده است که اینترنت ADSL تان قطع و وصل شود و چراغ اینترنت مودم تان چشمک زن شده یا خاموش و روشن شود؟ خوب است بدانید که این مشکلِ بسیاری از کاربران اینترنت ADSL است که در این مقاله سعی کرده ایم راه های رفع آن را شرح دهیم.

با بالا رفتن سرعت اینترنت در کشور و آزاد شدن پهنای باند برای شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت ADSL ، مشاهده شده است بسیاری از کاربران اینترنت های پرسرعت (2 مگابیت بر ثانیه به بالا) دارای قطعی های مکرر اینترنت خود هستند. به گونه ای چراغ ADSL مودم آنها که نشانگر برقرار بودن ارتباط مودم با سیستم مخابراتی است خاموش و روشن می شود. برای رفع این مشکل چندید راه حال وجود دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.


 هرچه سرعت اینترنت بالاتر باشد احتمال بروز مشکل روشن و خاموش شدن چراغ اینترنت مودم بیشتر می شود. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت


نرم افزار پیام رسان تلگرام از مهم ترین ابزارهای پیام رسانی است که در سال های اخیر پا به عرصه ی وب و اینترنت گذاشته است. این پیام رسان محبوب از اولین روزهای انتشار، مورد استقبال عمومی مردم دنیا قرار گرفت و یکی از دلایل اصلی این استقبال، قابلیت استفاده نرم افزار تلگرام در سیستم عامل های اندروید ، آیفون آی او اس و ویندوز فون بوده است.


 تلگرام محبوب ترین نرم افزار پیام رسان در ایران می باشد. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech