1

۱۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

راهنمای حذف اکانت جیمیل و حذف همه نامه ها در جیمیل


برای بسیاری از ما پیش آمده که به دلیل تغییر شغل و یا بسیاری از دلایل دیگر می خواهیم ایمیل های قبلی خود را که دیگر برایمان بی استفاده است پاک کنیم. در صورتی که تعداد این ایمیل ها زیاد باشد پاک کردن صفحه به صفحه یا تک تک ایمیل ها ممکن است برای ما امری طاقت فرسا باشد و مایل به حذف همه ایمیل ها به صورت یکجا باشیم. همچنین ممکن است به دلایل مختلف بخواهیم از حساب کاربری جیمیل جدیدی استفاده کرده و مایل به حذف حساب جیمیل قبلی خود باشیم. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد نحوه حذف اکانت جیمیل و همچنینپاک کردن همه ایمیل ها به صورت یکجا را آموزش دهد. به شما کاربران عزیز خواندن مقاله های تغییر رمز جیمیل و تغییر رمز ایمیل یاهو وفراموش کردن رمز جیمیل و بازیابی پسورد جیمیل را نیز توصیه می کنیم.

 


 هر پیامی که از جیمیل حذف می شود به مدت 30 روز در قسمت حذف شده ها باقی می ماند و قابل بازیابی است. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی


دوران دانشجویی در کنار همه فراز و نشیب هایش ، می تواند از مهم ترین دوران زندگی افراد باشد. افراد در دوره دانشجویی خود ، با استفاده از وقت آزاد و کسب تخصص لازم خواهند توانست در آینده ، رشته مورد علاقه خود را در کسب و کارشان تجربه کنند. در این میان استفاده از ابزارهای نوین فناوری مانند لپ تاپ به خصوص در رشته های فنی ، می تواند کمک شایانی به دانشجویان  برای کسب تخصص و مهارت کند.
گروه مشاوره هیواتک در راستای ارائه مشاوره های تخصصی برای خرید لپ تاپ ، این بار قصد دارد راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی را در یک مقاله مجزا شرح دهد تا شما دانشجوی عزیز بتوانید با ویژگی های یک لپ تاپ دانشجویی مناسب خود آشنا شده و با توجه به رشته تحصیلی خود ، گزینه مناسبی برای خرید انتخاب کنید.


 در خرید لپ تاپ های دانشجویی فاکتور های سخت افزاری را نیز در کنار فاکتور قیمت در نظر بگیرید. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

معرفی نرم افزار مسیریاب waze ویز


در سال های اخیر با توجه به رشد تکنولوژی و گوشی های هوشمند، اکثر رانندگان خصوصا در شهرهای بزرگ و پرترافیک سعی می کنند از نرم افزارهای مسیریابی مختلف مثل Google Map برای فرار از ترافیک های طولانی و خسته کننده استفاده کنند. نرم افزار مسیریاب waze گزینه ای بسیار قدرتمند و کامل برای این دسته از رانندگان است که می تواند بهترین مسیر را یافته و به صورت صوتی آن ها را برای رسیدن به مقصد راهنمایی کند.گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد نحوه استفاده از نرم افزار ویز و مشکل نرم افزار waze را مورد بررسی قرار دهد.

 


 نرم افزار مسیریاب ویز رایگان است و برای سیستم عامل های اندروید، ویندوز و IOS موجود می باشد. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

ترفند های نوشتن پاورقی در ورد


هنگام نوشتن پروژه های دانشگاهی و یا پایان نامه برای بسیاری از ما پیش آمده که قصد داریم توضیح بیشتری در خصوص یک کلمه یا عبارت ارائه دهیم ولی نمی دانیم چطور باید این کار را انجام دهیم. نوشتن پاورقی می تواند مشکل ما را حل کند. با توجه به فراگیر بودن این مسئله گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد نحوه نوشتن پاورقی و یا پانوشت در ورد و همچنین ویرایش پاورقی و حذف آن در Word را آموزش دهد.
به شما کاربران عزیز توصیه می شود مقاله های رفع مشکل تایپ همزمان فارسی و انگلیسی در ورد و  فارسی کردن اعداد در ورد و اعداد فارسی در اکسل  را نیز مطالعه نمایید.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

رفع مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم


چرا وقتی آی پی 192.168.1.1 را در مرورگر وارد می کنم صفحه تنظیمات مودم من باز نمی شود و مرورگر در حالت لودینگ باقی می ماند؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران در تماس های مختلفی از کارشناسان هیواتک پرسیده اند به همین خاطر گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد مشکل عدم ورود به صفحه تنظیمات مودم را مورد بررسی قرار دهد تا ضمن اشکال یابی، نحوه برطرف کردن این مشکل را نیز آموزش دهد. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم شما عزیزان مرتفع گردد.


 هرگونه تغییر در تنظیمات مودم فقط از طریق صفحه تنظیمات مودم قابل انجام است. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام


یکی از قابلیت های جدید نرم افزار اینستاگرام که محبوبیت زیادی در بین کاربران کسب کرده است قابلیت استوری اینستاگرام می باشد. در این زمینه ، یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران اینستاگرام با آن مواجه هستند این است که زمانیکه می خواهند تصاویر و فیلم های استوری دوستان خود را مشاهده کنند این تصاویر و ویدئوها لود نمی شود و یا اینکه سیاه می شوند و قابل دیدن نیستند. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد  دارد دلایل باز نشدن استوری اینستاگرام و راه حل های این مسئله را مورد بررسی قرار دهد.

 


 استوری ها ظرف مدت 24 ساعت به صورت اتوماتیک حذف می شوند. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

رفع مشکل هنگ کردن تلگرام و کرش دیتا در تلگرام


در تماس های دریافتی هیواتک، تماس های زیادی از کاربران عزیز داشتیم که از هنگ کردن تلگرام شکایت داشتند و قادر به دیدن عکس ها و فیلم های ارسالی در تلگرام نبودند و فقط می توانستند  پیام های متنی در تلگرام خود را ببینند.
بسیاری از این کاربران تصور می کردند که مشکل می تواند ناشی از سرعت پایین اینترنت باشد که این تصور کاملا اشتباه است. با توجه به فراگیر بودن این مسئله گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد به مسئله هنگ کردن تلگرام و کرش دیتا تلگرام پرداخته و دلایل و راه حل های این مسئله را مورد بررسی قرار دهد.

 


 برای رفع مشکل هنگ کردن تلگرام نیازی به آپدیت و نصب دوباره تلگرام، فکتوری ریست و فلش نیست. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

روش های رسم نمودار در اکسل


یکی از بهترین راه ها به منظور ارئه بهتر و سریع تر اطلاعات و گزارشات نمودارها هستند. نرم افزارهای مختلفی برای رسم نمودار وجود دارند. یکی از ساده ترین و فراگیرترین نرم افزارهای موجود برنامه Excel است که حتما همه شما عزیزان با این برنامه آشنا هستید. با توجه به اینکه کار با نمودارها و ترسیمات آماری برای هر فرد و در هر شغلی ممکن است مورد نیاز باشد رسم نمودار در اکسل کمک می کند تا اطلاعات به شیوه ای بصری و ملموس تر قابل رویت باشد و تحلیل آن ها نیز راحت تر صورت پذیرد. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد روش رسم نمودار اکسل را آموزش داده و سپس دو نمودار پرکاربرد اکسل یعنی نمودار ستونی اکسل و نمودار خطی اکسل را مورد بررسی قرار دهد.


 برای رسم نمودار در اکسل نمی توانید از توابع استفاده کنید زیرا اکسل برای رسم نمودار نیاز به اعدادی تحت عنوان مقدار سطر و مقدار ستون متناظر با آن دارد. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

پاک کردن تاریخچه و پسورد های ذخیره شده در مرورگر


حتما برای همه ما پیش آمده که در حال انجام کارهای شخصی در کامپیوتر شرکت و یا منزل هستیم و دوست نداریم که دیگران از انجام این کارها مطلع شوند. با توجه به اینکه اطلاعات وبگردی های ما در تاریخچه(History) مرورگرها ذخیره می شوند، در صورتیکه مایل نیستید سایر افراد به این اطلاعات دسترسی داشته باشند باید تاریخچه مرورگر خود را پاک کنید. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد نحوه پاک کردن تاریخچه مرورگر گوگل کروم، پاک کردن هیستوری فایرفاکس را به شما عزیزان آموزش دهد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

نحوه اضافه کردن کیبورد فارسی و انگلیسی به اندروید


ممکن است برای شما و یا اطرافیانتان که دارای گوشی یا تبلت اندرویدی هستند پیش آمده باشد که قادر به تایپ نوشته های فارسی در دستگاه خود نباشند یا نتوانند منوی دستگاه خود را فارسی نمایند و یا از ظاهر کیبورد پیش فرض اندروید خسته شده باشید و به دنبال یک کیبورد زیباتر و کاراتر باشید . برای رفع این مشکل گروه مشاوره هیواتک در این مقاله قصد دارد نحوه اضافه کردن کیبورد فارسی و انگلیسی به اندروید را مورد بررسی قرار دهد.


 از نسخه چهار به بعد سیستم عامل اندروید پشتیبانی خوبی از زبان فارسی صورت گرفته و اکثر گوشی های اندرویدی موجود در بازار دارای منو و کیبورد فارسی هستند 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech