1

۶۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

راهنمای تنظیمات مودم D-LINK DSL-2700U


همانطور که می دانید امروزه برای دسترسی به اینترنت و حتی برای بهره بردن از شبکه های اجتماعی نیازمند یک مودم می باشید. مودم ها انواع مختلفی داند که در مقالات قبل نحوه کانفیگ کردن مودم تی پی لینک ، کانفیگ کردن مودم زایکسل ، کانفیگ کردن مودم دی لینک را به شما آموزش دادیم. کانفیگ کردن به معنای راه اندازی مودم برای اتصال به اینترنت می باشد که گروه مشاوره هیواتک در این مقاله کانفیگ کردن یکی از مدل های مودم دی لینک را به شما آموزش خواهد داد. همچنین در صورت بروز مشکل قطع و وصلی اینترنت خود پیشنهاد می کنیم مقاله ما درباره ی خاموش شدن چراغ مودم و وصل شدن به اینترنت را مطالعه نمایید.


 توجه داشته باشید کانفیگ کردن تمامی مودم های D-link به یک صورت انجام می گیرد و این مقاله به عنوان نمونه برای کسانی که مدل D-LINK DSL-2700U این مودم را دارند تعبیه شده است و می تواند در کانفیگ کردن مودم های دیگر دی لینک نیز راهنمای خوبی برای شما باشد. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

حالت روح در موبوگرام چیست


با به روی کار آمدن پیام رسان تلگرام ، نسخه ی فارسی این نرم افزار برای فارسی زبانان نیز منتشر شد. این نسخه ی فارسی در میان مردم با نام موبوگرام مشهور است که امکانات جالب تر و به روز تری را نسبت به تلگرام به کاربران خود عرضه می کند. از مشهور ترین این امکانات حالت روح موبوگرام است که شاید بار ها اسم آن را شنیده باشید یا به کسانی برخورد کرده باشید که پیام هایتان را بدون تیک دوم می خوانند و در حالت آفلاین برای شما گزارش می شوند. در این مقاله گروه مشاوره هیواتک این امکان را برای شما نیز شرح خواهد داد تا با نصب موبوگرام ، از امکانات آن بهره ببرید.


 موبوگرام یک نسخه غیر رسمی از تلگرام است. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

تلگرام غیر رسمی یا برنامه موبوگرام چیست ؟

موبوگرام یا تلگرام غیر رسمی یکی دیگر از نرم افزار های پیام رسان است که امکاناتی نظیر تلگرام را عرضه می کند. در این نرم افزار می توانید با دوستان خود به گفتگو بپردازید و با آنها گروه ایجاد کنید و پست های خود را به اشتراک بگذارید. همچنین این امکان برای شما محیاست تا برای اولین بار از حالت روح در موبوگرام استفاده کنید، امکانی که نرم افزار پیام رسان تلگرام آن را در بر نمی گیرد.گروه مشاوره هیواتک در این مقاله شما را با نحوه ی عضویت در موبوگرام فارسی و امکانات آن آشنا می کند. با ما همراه باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

دلایل خطای violating our terms در ورود به اینستاگرام


برای یک عده از کاربران به طور حتم پیش آمده است که هنگام ورود به اینستاگرام با خطای violating our terms مواجه شده باشند. این پیغام همانطور که در ادامه ی این مقاله نیز توضیح خواهیم داد، مشکل ورود به اینستاگرام است که از ورود شما به حساب کاربریتان جلوگیری می کند. در این مقاله دلیل خطای violating our terms را برای شما بازگو خواهیم کرد. همچنین در صورت داشتن مشکل دیگری هنگام ورود به اینستاگرام، می توانید مقاله ی مشکل ورود به اینستاگرام را مطالعه نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

نحوه مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا


ابلاغیه های قضایی همیشه از مهم ترین قسمت های دادرسی در قوه قضاییه بوده است. تا مدتی قبل ، ارسال دستی و کتبی اوراق قضایی مشکلات زیادی برای مردم پیش می آورد اما اکنون با الکترونیکی شدن ابلاغ های قضایی و ایجاد سامانه ثنا ، معضلات مربوط به حفظ حریم خصوصی افراد و ... رفع شده است. در این مقاله نحوه مشاهده ابلاغیه و اوراق قضایی در سامانه ثنا شرح داده شده است.


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

معرفی گوشی موبایل دخترانه گوگل پیکسل


خرید یک گوشی مناسب شاید دغدغه ی هر فردی باشد. سخت افزار ، ظاهر، کارایی، دوربین، قدرت باتری و.. ویژگی هایی می باشند که برای خرید یک گوشی هر دسته از کاربران را با توجه به نیاز هایشان آنها را جذب آن گوشی می کند. در مقالات قبل ویژگی های یکگوشی دخترانه و گوشی مخصوص بانوان را برای شما توضیح دادیم. تنوع رنگی، نازک و سبک بودن، دوربین مناسب و.. شاید اولین نیاز های بانوان برای خرید گوشی باشد. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله شما را با ویژگی های ظاهری و سخت افزاری گوشی گوگل پیکسل آشنا می کند تا خرید بهتری را برای یک گوشی لمسی داشته باشید.


 گوگل پیکسل در سه رنگ مشکی، نقره ای و آبی ساخته و به کاربران عرضه شده است. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

راهنمای پیگیری صدور کارت ملی هوشمند


دنیای تکنولوژی این امکان را به کاربران داده است تا فرایند های ثبت نامی خود را از طریق سایت های و به  صورت هوشمند انجام دهد. یکی از این فرایند های ثبت نامی، ثبت نام کارت ملی هوشمند است که نیاز هر فرد ایرانی است برای تشخیص هویتش کارت ملی هوشمند داشته باشد. به همین علت سازمان ثبت احوال کشور با امکان ثبت نام اینترنتی کارت ملی هوشمند متقاضیان را از شر صف های طولانی برای ثبت نام خلاص کرده است و امکان ثبت نام اینترنتی که بسیار آسان و قابل دسترس است را برای آنها فراهم کرده است. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله نحوه ی پیگیری کارت ملی هوشمند را برای شما توضیح خواهد داد. همچنین اگر تا کنون ثبت نام را انجام نداده اید توصیه می کنیم مقاله ی ثبت نام کارت ملی هوشمند را مطالعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

ریپورت تلگرام و ربات رفع ریپورت تلگرام چیست


پیام رسان تلگرام به دلیل محبوبیت و  همه گیر شدنش هر روز امکانات جدیدی را به کاربران عرضه می کند. اگر بخواهیم این امکانات را به طور تک به تک نام ببریم کار بسیار وقت گیری است ولی از جدید امکانات تلگرام می توان به حالت روح تلگرام ، ارسال پیام محو شونده در تلگرام ، ارسال پیام صوتی در تلگرام ، اضافه کردن بیو به پروفایل تلگرام ، پین کردن پیام ها و گروه ها در تلگرام ،ساخت استیکر شخصی در تلگرام و خیلی امکانات و ویژگی های دیگر اشاره کرد. همانطور که در مقالات قبل درباره ی دیلیت اکانت در تلگرام و تشخیص بلاک شدن در تلگرام  به شما اطلاعاتی را دادیم و شما را با اخطار  Phone Number Flood نیز که از مشکلات حذف  اکانت تلگرام است آشنا کردیم. در این مقاله نیز قصد داریم مشکلات کاربران در زمینه ی ریپورت در تلگرام را بررسی کنیم. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

مشکلات حذف اکانت تلگرام


پیام رسان تلگرام پس از عضویت در این اپلیکیشن امکانات متعددی را در اختیار کاربران می گذارد. از جمله این امکانات می توان بهساخت گروه در تلگرام ، پین کردن گروه در تلگرام ، ساخت استیکر شخصی در تلگرام ، حالت روح تلگرام ، ارسال پیام محو شونده در تلگرام ، سوپر گروه در تلگرام ، تغییر عکس پروفایل در تلگرام ، تغییر نام کاربری در تلگرام و خیلی امکانات دیگر اشاره نمود.

این نرم افزار پر طرفدار امکان حذف حساب کاربری در تلگرام را به شما داده است که با این ویژگی از بلاک تلگرام خارج می شوید ولی تمامی گروه ها و کانال هایی شما از بین خواهد رفت. این امکان مشکلاتی را نیز به همراه دارد. که گروه مشاوره هیواتک در این مقاله مشکلات حذف اکانت تلگرام را برای شما بازگو خواهد کرد.






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

دیلیت اکانت تلگرام در ویندوز فون


امروزه کمتر کسی است که اسم پیام رسان تلگرام را نشنیده باشد یا از آن استفاده نکرده باشد. با پیشرفت تکنولوژی کاربران برای ارتباطات خود از این اپلیکیشن استفاده می کنند تا از طریق پیام تصویری در تلگرام ، گفتگوی محرمانه در تلگرام ، تماس صوتی در تلگرام ، ایجاد گروه در تلگرام ، ساخت کانال در تلگرام و... با دوستان خود در ارتباط باشند. همه ی این فرایند ها و امکانات نیازمند این است که شما یک حساب کاربری در تلگرام ایجاد کنید تا از امکانات تلگرام بهره ببرید. همچنین این امکان برای شما محیا است تا هر زمان که مایل باشید اکانت خود را حذف کنید. به همین منظور گروه مشاوره هیواتک در این مقاله شما را تا مرحله ی دیلیت اکانت حساب کاربری تلگرام شما در ویندوز فون راهنمایی می کند.


 پس از دیلیت اکانت در تلگرام برای دوستانتان ، بجای اسم شما گزینه Delete account نمایش داده می شود. 





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech