1

۴۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

غیر فعال کردن پروکسی در مرورگر اکسپلورر


گاهی اوقات ممکن است با مشکل باز نشدن سایت با مرورگر اینترنت اکسپلورر مواجه شوید ولی دلیل این مشکل را ندانید. سر منشاء این مشکلات معمولا پروکسی های مرورگر ها می باشند. فرقی نمی کند از کدام مرورگر استفاده می کنید زیرا این گزینه برای تمامی مرورگر های اعمال شده است که در باره ی آن ها در مقالات غیر فعال کردن پروکسی در کروم و پروکسی در فایر فاکس نیز صحبت کردیم. طبق صحبت های گفته شده همیشه پیشنهاد ما این است که با غیر فعال کردن پروکسی در مرورگر خود به سرعت بارگذاری صفحات وب نیز کمک کنید. به طور مثال یکی دیگر از مشکلات این گزینه زمانی خود را نشان می دهد که برای تنظیمات اینترنت وکانفیگ مودم خود نمی توانید وارد صفحه ی تنظیمات مودم شوید. حال با توضیحاتی که گفته شده اگر قصد غیر فعال کردن پروکسی در مرورگر خود را دارید پیشنهاد می کنیم در مقالات تظیمات غیر فعال کردن پروکسی در مرورگر فایرفاکس و غیر فعال کردن پروکسی در مرورگر کروم با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید. همچنین مطالعه ی مقالات مشابه نظیر مک فیلتر مودم دی لینک ، هیستوری گوگل کروم  ، آپدیت مرورگر فایرفاکس و خالی کردن کش مرورگر فایرفاکس را نیز برای مطالعه پیشنهاد می کنیم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

حل مشکل ماندن روی لوگو اپل


زمانیکه آیفون شما روی لوگو اپل گیر می کند و بالا نمی آید ، دلایل مختلفی می تواند داشته باشد . هنگ روی آرم اپل می تواند به دلیل بروز یک مشکل در حین آپدیت نرم افزار آیفون شما باشد . دلیل دیگری که برای گیر کردن روی لوگو اپل می تواند وجود داشته باشد نصب نسخه بتای سیستم عامل iOS می باشد و در مورد گوشی هایی که جیلبریک شده اند مشکل ماندن روی لوگو اپل می تواند به دلیل مشکلاتی در رابطه با جیلبریک آن گوشی باشد . در بعضی از موارد نادر نیز مشکل روی آرم ماندن آیفون سخت افزاری می باشد . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص حل مشکل ماندن روی لوگو اپل صحبت کنیم .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

غیر فعال کردن پروکسی در مرورگر کروم


از متداول ترین مشکلاتی که کاربران با آن مواجه می شوند، باز نشدن بعضی از صفحات وب می باشد. این در حالی است که تمامی اتصالات اینترنت خود را چک کرده و مشکلی در اتصال اینترنتی آنها نه تنها وجود ندارد اما با این وجود فقط تعدادی از صفحات برایشان باز می شود. وقتی کاربران این مشکل را برای ما بازگو می کنند در اولین قدم به آنها پیشنهاد می کنیم با وارد شدن به تنظیمات پروکسی مرورگر خود و غیر فعال کردن پروکسی نه تنها مشکل باز نشدن بعضی سایت ها را برای خود حل کنند بلکه سرعت باگذاری صفحات وب را نیز برای خود افزایش دهند. زیرا پروکسی در مرورگر مثل "یک راه دور زدن" عمل می کند و در کشور هایی که فیلترینگ وجود ندارد حتی باعث افزایش سرعت نیز می شود ولی این گزینه در کشور ما بی کاربرد بوده و دسترسی به صفحات وب را کند می کند. یکی دیگر از مضرات فعال بودن گزینه ی پروکسی در مرورگر،  باز نشدن صفحه ی تنظیمات مودم می باشد که پیش تر نیز به آن پرداختیم. باز شدن صفحه ی تنظیمات مودم ، هنگام تنظیمات اینترنت و کانفیگ مودم برای شما اهمیت بالایی برخوردار است که در مقالات مربوط به تنظیمات مودم درباره ی آن صحبت کردیم. حال با وجود توضیحات گفته شده اگر قصد دارید تنظیمات پروکسی خود را غیر فعال کنید، مقاله ی تنظیمات پروکسی در مرورگر فایرفاکس و اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید در این مقاله با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید. همچنین مطالعه ی مقالاتی همچون مک فیلتر در مودم دی لینک  ، تنظیم مودم tp-linkm7350 ، پیدا کردن اپل آیدیو ردیابی گوشی اندروید را به شما پیشنهاد می کنیم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

آموزش تغییر رمز جیمیل


ممکن است به دلایل مختلفی مثل مشاهده یک فعالیت مشکوک در اکانت جیمیل خود و یا احساس نا امنی در پسورد قبلی و تمایل به انتخاب رمز عبور قوی ، تمایل به تغییر رمز جیمیل خود داشته باشید . قبلا در مقاله فراموش کردن رمز جیمیل و بازیابی پسورد جیمیل در خصوص این دو مقوله صحبت کردیم . اما در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص عوض کردن رمز جیمیل صحبت کنیم . همچنین خواندن مقاله راهنمای حذف اکانت جیمیل و حذف همه نامه ها در جیمیل را نیز به ما عزیزان توصیه می کنیم .

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

پیدا کردن مک آدرس گوشی اندرویدی


با کم شدن و تمام شدن حجم اینترنت به صورت غیر معقول اولین فکری که به ذهن هر کاربری می رسد این است که شخص سومی به وای فای آن دسترسی دارد و از آن استفاده می کند. اما این مورد در صورتی امکان پذیر است که مودم شما از امنیت بالایی برخوردار نباشد. وقتی صحبت از امنیت مودم می کنیم منظور انتخاب یک پسورد قوی و امن در مرحله ی اول است که هنگام کانفیگ مودم وتنظیمات مودم به آن پرداختیم. همانطور که قبلا نیز در مقالات مک آدرس گوشی آیفون و تنظیم مک آدرس مودم دی لینک هم گفتیم، مک آدرس یک کد منحصر به فرد برای دستگاهایی ( مثل لپ تاپ، موبایل، تبلت و ..) که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند می باشد که این کد غیر قابل تغییر است. با توجه به این که امکان تغییر این کد وجود ندارد، شما می توانید با روش های که در ادامه گفته می شود، ابتدا مک آدرس دستگاه را پیدا کرده و با وارد کردن آن در مودم خود، ترتیبی اتخاذ کنید که از آن پس فقط دستگاهایی که مک ادرس آن ها در تنظیمات وایرلس مودم وارد شده است، به وای فای دسترسی داشته باشند. گروه مشاوره هیواتک این مقاله را در راستای پیدا کردن مک آدرس برای کسانی که دارای گوشی های اندروید می باشند در نظر گرفته است. به همین دلیل اگر از کاربران گوشی های آیفون می باشید، مقاله ی مک آدرس گوشی آیفون را مطالعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

پیدا کردن مک آدرس لپ تاپ


معمولا با خرید مودم قصد دارید یک اتصال اینترنتی به صرفه را برای خود محیا کنید. اما به دلیل هزینه ای که برای حجم اینترنت خود می دهید، دوست ندارید شخص دیگری به آن دسترسی داشته باشد و از حجم شما استفاده کند. اما این مسئله تنها به خودتان بستگی دارد. یعنی با رعایت نکات امنیتی که یکی از آن ها اتنخاب پسورد خوب می باشد، می توانید از سو استفاده افراد سودجو در امان باشید. اما اینکه مک آدرس و کاربرد آن چیست را در مقالات مک آدرس گوشی آیفون ، مک آدرس اندروید و مک آدرس مودم دی لینکتوضیح دادیم و در این مقاله نیز به آن می پردازیم. منظور از داشتن مک آدرس این است که شما به راحتی بتوانید از طریق این کد افرادی که می خواهید به مودم شما دسترسی داشته باشند را مشخص کنید. چون این کد غیر قابل تغییر است و هر دستگاه مک آدرس منحصر به فرد خود را دارد. این مقاله برای پیدا کردن مک آدرس لپ تاپ شما نوشته شده است. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه ی مک آدرس ، سایر مقالات نظیر ضد هک مودم ، مک آدرس گوشی آیفون ، مک آدرس مودم دی لینک ، تنظیمات اینترنت ، تنظیمات مودم و کانفیگ مودم  را نیز مطالعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

آپدیت تلگرام 4.5


به تازگی آپدیت تلگرام ، یعنی نسخه 4.5 ارائه شده است . در این نسخه ویژگی های جذاب و کاربردی ارائه شده است . از جمله ویژگی های جدیدتلگرام 4.5 می توان به ارسال گروهی تصاویر و ویدئوها و مشخص کردن ترتیب آن ها ، نمایش عکس های پروفایل به صورت آلبوم ، ذخیره پیام تلگرام در بخش Saved messge ، بهبود سرچ ، پین کردن پیام در کانال تلگرام و تغییراتی در ظاهر تنظیمات iOS که در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک این ویژگی ها را توضیح خواهیم داد . همچنین خواندن سایر مقالات تلگرام نظیر مخفی کردن شماره تلگرام ، بازی تلگرام ، مدیریت کانال تلگرام و امنیت موبوگرام را نیز به شما عزیزان توصیه می کنیم .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

پیدا کردن مک آدرس آیفون


شاید برای شما نیز پیش آمده است که بعد از خرید بسته های اینترنتی، به طور غیر معقول حجم شما تمام شود. اولین فکری که به ذهن تمامی کاربران می رسد این است که به طور حتم شخص دیگری نیز به اینترنت آن ها متصل و از آن استفاده می کند. اما یکی از راه های بالا بردن امنیت مودم شما، فیلتر و تنظیم مک ادرس مودم شما می باشد که این تغییرات را باید هنگام کانفیگ مودم و تنظیم مودم خود انجام دهید. اگر تا کنون با تنظیم و کانفیگ کردن مودم  آشنا نبودید حتما پیشنهاد  می کنیم ما را در مقالات کانفیگ مودم زایکسل ، کانفیگ مودم دی لینک و کانفیگ مودم تی پی لینک همراهی نمایید و اگر بعد از تنظیم مودم خود با قطع و وصلی اینترنت مواجه شدید، مقاله  علت قطع شدن مودم وای فای  می تواند پاسخگوی سوالات شما در این زمینه باشد. با گروه مشاوره هیواتک در مقالات تنظیم مک آدرس مودم دی لینک و مودم DWE-932 نیز همراه باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

مک فیلتر در مودم دی لینک


بسیاری از کاربران ، زمانی که حجم اینترنت شان به سرعت تمام می شود و یا اینکه اینترنت شان کند می شود ، احتمال می دهند که دیگران در حال استفاده از اینترنت آن ها هستند و به دنبال را هایی برای بالا بردن امنیت مودم خود هستند . در مقاله امروز گروه مشاره هیواتک قصد داریم در خصوص مک فیلترینگ مودم دی لینک صحبت کنیم و نحوه تنظیم مک آدرس مودم دی لینک را آموزش دهیم . در صورتی که شما هم به دنبال بالا بردن امنیت مودم دی لینک خود هستید مقاله امروز ما در خصوص مک فیلتر در مودم دی لینک را مطالعه نمایید . به این نکته توجه داشته باشید که آموزش امروز مربوط به مودم d-link DSL-2730u می باشد و این گزینه ها ممکن است در سایر مدل ها کمی متقاوت باشد .

 

این مقاله را نیز بخوانید : راهنمای تنظیمات مودم دی لینک و کانفیگ مودم دی لینک

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

دلایل کند بودن ویندوز 10


در خصوص ویندوز 10 قبلا در مقالاتی نظیر آپدیت ویندوز 10 ، کاهش مصرف ویندوز 10 ، تنظیمات اینترنت در ویندوز 10 و اجرای برنامه های قدیمی در ویندوز 10 در گروه مشاوره هیواتک صحبت کردیم . در مقاله امروز قصد داریم به موضوع دلایل کند بودن ویندوز 10 و دیر بالا آمودن ویندوز 10 بپردازیم و راه حل هایی را برای افزایش سرعت ویندوز 10 ارائه کنیم . در صورتی که شما هم با مشکل کندی ویندوز 10 مواجه هستید با ادامه مقاله همراه باشید .

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech