1

۵۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

تنظیمات Passcode و Touch id آیفون

 

شرکت اپل از ابتدای فعالیت خود ، حفظ حریم خصوصی افراد و امنیت گوشی های همراهش را از بزرگترین اهداف خود قرار داده است اما با این حال نیز لازم است خود کاربران هم در برخی موارد احتیاط کنند. شاید از اولین تلفن های همراهی که دارای حسگر انگشت بودند بتوان گوشی آیفون 5s را مثال زد که بعد از آن تحولی بزرگ در تولیدات شرکت اپل ایجاد شد و بعد از استقبال کاربران از سنسور اثر انگشت، از آن به بعد این ویژگی به تمامی گوشی ها نسل بعدی آیفون اعمال شد. در این مقاله قصد داریم نحوی گذاشتن اثر انگشت یا Touch ID در آیفون را به شما آموزش بدهیم. همچنین مطالعه ی مقاله ی گذاشتن رمز روی آیفون را نیز به شما پیشنهاد می کنیم با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

راهنمای تنظیمات مودم TP-LINK W8960n

 

تنظیم مودم همیشه برای کاربرانی که در این زمینه سر رشته ای ندارند کاری دشوار بوده و معمولا انجام این عمل را از دیگران خواستارند ولی با مطالعه ی مطالب مربوطه برای تنظیم مودم ، به راحتی می توانید کانفیگ مودم خود را انجام دهید.  در صورتی که مودم تی پی لینک خریداری نموده اید و برای اتصال اینترنت ADSL خود با مشکل رو به رو می باشید، توصیه می کنیم کانفینگ مودم تی پی لینک را مطالعه نمایید تا با تنظیم مودم های تی پی لینک آشنایی پیدا نمایید. همچنین این نکته قابل ذکر است که بعضی از مشکلات اینترنت، مربوط به تنظیمات مودم شما می باشد. بدین منظورخواندن مقاله ی نحوی رفع مشکلات اینترنت را به شما توصیه می کنیم. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

ربات تبدیل فیلم به گیف در تلگرام

 

همانطور که مستحضر می باشید، پیام رسان تلگرام این روز ها جایگاه خاصی را میان کاربران فضای مجازی پیدا کرده است. کمتر کسی است که از ویژگی های این اپلیکیشن بی خبر باشید. شما می توانید به کمک تلگرام پیام تصویری ، پیام صوتی تلگرام ، استیکر های شخصی ، گیف و موقعیت مکانی یا لایو لوکیشن خود را برای دیگران ارسال نمایید. همچنین به راحتی می توانید با کم کردن حجم فیلم و بی صدا کردن آن گیف بسازید. بدین منظور تبدیل فیلم به گیف تلگرام را مطالعه نمایید. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، نرم افزار هایی به منظور ساخت گیف وجود دارند که به کمک آن ها نیز می توانید به راحتی گیف بسازید، ولی راحت ترین ترین روش از طریق خود پیام رسان تلگرام می باشد که بدون نیاز به نرم افزار های مربوطه می توانید این عمل را انجام دهید. در این مقاله یک روش دیگر برای ساخت گیف به کمک ربات را در اختیار شما خواهیم گذاشت که امیدواریم در این زمینه آموزش خوبی به شما داده شود. با گروه مشاوره هیواتکهمراه باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

راهنمای تبدیل فیلم به گیف در تلگرام


یکی از جالب ترین امکانات تلگرام ، تبدیل فیلم به گیف می باشد. وقتی صحبت از گیف می کنیم منظور همان تصاویر متحرک و بی صدایی است که در بالای کیبورد تلگرام در نواری کنار گزینه استیکر ها و ایموجی ها قرار گرفته است که در آن محل گیف های ذخیره شده توسط شما قرار دارند و با توجه به استفاده شما از آن ها رتبه بندی می شوند. تبدیل فیلم به گیف در تگلرام از طریق خود مسنجر امکان پذیر است و نیازی به نرم افزار هایی در این رابطه ندارد ولی بازم هم در بازار از این نرم افزار ها زیاد به چشم میخورد. ولی برای کاهش حجم گوشی خود توصیه می کنیم این عمل را از طریق خود پیام رسان تلگرام انجام دهید. این عمل از حجم بالای فیلم کم می کند و ارسال آن فیلم در قالب گیف حجم کمتری از اینترنت شما را هدر می دهد. همچنین خواندن مقاله ی ساخت استیکر شخصی در تلگرام و ساخت کانال در تلگرام را نیز به شما توصیه می کنیم. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

ریستور آیفون ، آیپد و آیپاد


وقتی آیفون هنگ می کند ، اولین راهی که به ذهنمان میرسد خاموش و روشن کردن یا همان سافت ریست گوشی می باشد . اما اگر مشکل حل نشد قبل از مراجعه به تعمیرکار موبایل چه کارهای دیگری می توانیم انجام دهیم . راه حل بعدی ریست فکتوری است یا همان هارد ریست . قبلا در مقاله ریست گوشی به طور مفصل این دو روش را آموزش دادیم . اما در مواردی که مشکل کمی حادتر است راه حل دیگری که می توان پیشنهاد کرد ریستور آیفون می باشد . ریستور کردن آیفون می تواند بسیاری از مشکلات نرم افزاری آن مثل بالا نیامدن گوشی بعد از نمایش لوگو اپل و یا اشکالات نرم افزاری که بعد از یک آپدیت ناقص پدیدار می شود را رفع کند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک ریستور آیفون با iTunes را آموزش خواهیم داد . با توجه به اینکه بعد از ریستور آیفون کلیه اطلاعات گوشی پاک می شود قبل از ریستور آیفون ، آیپد و آیپاد حتما باید از اطلاعات دیوایس خود بکاپ تهیه کنید . مقاله بکاپ گرفتن از آیفون ، آیپد و آیپاد را مطالعه نمایید .

 

 

 


 قبل از ریستور آیفون ، آیپد یا آیپاد خود حتما از اطلاعات آن بکاپ بگیرید . 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

آشنایی با کدهای دستوری همراه اول


 

اگر از مشترکان سیم کارت های همراه اول باشید می توانید خیلی ساده با شماره گیری کد های دستوری، بسته ی اینترنت خریداری کنید (فعال سازی اینترنت همراه اول را مطالعه نمایید) ، با شماره گیری کد های جامع همراه اول به کلیه ی خدمات و طرح های اپراتور همراه اول دسترسی داشته باشید که برای اتصال به این سامانه کافی است کد #10* را به خاطر داشته باشید. همچنین می توانید برای خود آهنگ پیشوازی تعریف و انتخاب کنید تا هنگامی که افراد با شما تماس می گیرند آن را گوش دهند تا زمانی که به تماس آن ها پاسخ دهید. با انتخاب این آهنگ های پیشواز هر ماه به طور خودکار مبلغی از حساب شما کسر و آن ها تمدید می شوند که می توانید به راحتی آنها را لغو نمایید. به همین بابت گروه مشاوره هیواتک مقاله ای را برای لغو آهنگ پیشواز برایتان در نظر گرفته است.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

آشنایی با کدهای دستوری ایرانسل


ایرانسل اپراتوری قدرتمند است که این روز ها جایگاه خاصی را میان مردم پیدا کرده است. شاید از اولین امکانات جالبی که خیلی در میان مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل همه گیر شد، تنظیم کردن آهنگ پیشواز بود تا هنگامی که فردی با شما تماس می گیرد، به جای شنیدن صدای بوق، آهنگی که انتخاب کرده بودید را گوش کند. این آهنگ پیشواز را می توانید تعویض یا حتی قطع نمایید زیرا این آهنگ های پیشواز به طور خودکار هر ماه تمدید و مبلغی را از حساب شما کسر می کنند. بدین منظور مقاله ی لغو آهنگ پیشوازرا مطالعه نمایید. همچنین اگر قصد خرید بسته های اینترنت ایرانسل را دارید ولی هنوز اینترنت سیم کارت خود را فعال نکرده اید،تنظیمات اینترنت ایرانسل را مطالعه نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

تبدیل فیلم به گیف

شاید برای بسیاری از شما اتفاق افتاده باشد که به دلیل زیاد بودن حجم یک فیلم از ارسال آن در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام صرف نظر کرده باشید . استفاده از تصاویر گیف به دلیل کم حجم بودن و متحرک بودن این روزها کاربرد فراوانی در سایت ها و شبکه های اجتماعی پیدا کرده . بسیاری از وب سایت ها برای تبلیغات ترجیح می دهند از فرمت gif استفاده کنند . برای تبدیل فیلم به گیف باید از نرم افزارهایی که برای این کار وجود دارند استفاده کنید . در صورتی که قصد تبدیل فیلم به gif دارید اما نمی دانید چطور باید این کار را انجام دهید مقاله امروز  گروه مشاوره هیواتک در خصوص تبدیل ویدئو به گیف و معرفی نرم افزارهای تبدیل فیلم به گیف را مطالعه نمایید .

 

این مقاله را نیز بخوانید :  راهنمای کرک نرم افزار های مختلف

 

 


 برای تبدیل فیلم به گیف باید از نرم افزارهای تبدیل فیلم به گیف استفاده کنید . 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

راهنمای تنظیمات مودم TP-LINK W8151n


مدت هاست مودم ها نقش به سزایی را در استفاده از اینترنت ایفا می کنند. اگر از کاربران دنیای مجازی باشید، بی شک یا از اینترنت های همراه یا اینترنت های ADSL استفاده می کنید. اینترنت های ADSL نیازمند یک مودم به عنوان واسطه می باشند تا با کمک آن بتوانید اینترنت وایرلس را دریافت نمایید. اما بعد از خرید یک مودم، شما باید کانفیگ کردن مودم و یا تنظیم کردن آن مودم را نیز بلد باشید. فرقی نمی کند از کدام مدل مودم استفاده ی کنید. گروه مشاوره هیواتک کانفیگ تمامی مدل های مودم که شامل تنظیمات مودم دی لینک ، تنظیمات مودم تی پی لینک و تنظیمات مودم زایکسل می شود را به شما آموزش داده است که با خواندن آنها می توانید هر مدل مودمی را به راحتی تنظیم یا کانفیگ نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

روش های بازیابی اطلاعات پاک‌ شده از روی آیفون


شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به طور ناخواسته اطلاعاتی از گوشی خود را پاک کرده باشید که این اطلاعات می تواند عکس، ویدیو، یا فایل هایی که در خود اطلاعاتی را ذخیره دارند باشد و بعد از پاک کردن به این فکر باشید که برگشت اطلاعات آن ها کاری غیر ممکن است. ولی ما همانطور که در مقاله ی ریکاوری گوشی اندروید و ریکاوری عکس های پاک شده ذکر کردیم این نوید را به شما می دهیم بعد از پاک شدن عکس های خود از روی گوشی می توانید آن ها را بازیابی نمایید. اما اگر دارای گوشی های آیفون می باشید روش ریکاوری اطلاعات در سیستم عامل iOS با اندروید متفاوت است که گروه مشاوره هیواتک بر استناد به این تفاوت ها، امروز در این مقاله،ریکاوری عکس های پاک شده در آیفون را به شما آموزش می دهد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech