1

۶۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

ظاهر جدید جیمیل و تغییر رابط کاربری


گوگل به تازگی ظاهر و نوع کاربری جیمیل را تغییر داده است . این تغییرات به گونه است که جهت بالا بردن رضایت کاربران و صرفه جویی در زمان آن ها صورت گرفته است . یکی از قابلیت های بسیار مهم که به همراه تغییر نوع کاربری به جیمیل اضافه شده است ایجاد گزینه هایی جهت افزایش امنیت است . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص تغییر رابط کاربری جیمیل و قابلیت های جدید جیمیل برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم .

 

مطالعه مقاله های ساخت جیمیل ، تایید دو مرحله ای جیمیل و فراموش کردن رمز عبور جیمیل را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

تبدیل محیط ویندوز 10 به 7


ویندوز 10 آخرین ویندوزی است که به کاربران ویندوز ارائه شده است . اما محبوب ترین ویندوز نیست . با توجه به تغییرات اساسی که در ظاهر ویندوز 10 نسبت به ویندوز 7 ایجاد شده است ، بسیاری از کاربرانی که به محیط ویندوز 7 عادت کرده اند ، برای پیدا کردن گزینه های مورد نیاز در ویندوز 10 دچار سردرگمی می شوند و تمایل به تبدیل محیط ویندوز 10 به 7 دارند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص تم ویندوز 7 برای ویندوز 10 و تغییر منو استارت ویندوز 10 به 7 برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم .

 

 

مطالعه مقاله های دلایل کند بودن ویندوز 10 , کاهش مصرف اینترنت در ویندوز 10 و رایت سی دی در ویندوز را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم .

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

چگونه از وجود شکایت علیه خودمان مطلع شویم؟


با ثبت نام در سامانه ثنا و از طریق کد ملی خود می‌توانید از شکایت احتمالی طرح شده مطلع شوید. برای دسترسی مستقیم به سامانه‌های ثنا و ابلاغ می‌توان از نشانی‌های زیر استفاده کرد:

www.sana.adliran.irwww.eblagh.adliran.ir جهت ثبت نام می توانید به دو روش ذیل اقدام نمایید:

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

بهترین لپ تاپ های 2018


در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم مدل های جدید بهترین برندهای لپ تاپ که در سال 2018 در بازار موجود است را مورد بررسی قرار دهیم . امروزه مدل های متنوعی از برندهای مختلف در بازار لپ تاپ وجود دارد که این تنوع انتخاب را برای افرادی که قصد خرید لپ تاپ دارند مشکل می کند . در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ های 2018 را معرفی کنیم تا شاید انتخاب لپ تاپ مناسب برای نیازهای شما را راحت تر نماییم . با ادامه مقاله همراه باشید . 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

آموزش تغییر پسوند فایل در ویندوز


همانطور که می دانید تمامی فایل ها در ویندوز علاوه بر نام ، یک پسوند 3 یا 4 حرفی دارند که به کمک آن شناسایی شده و در محیط های مختلف از ویندوز یا نرم افزارها اجرا می شوند. این پسوندها با نقطه در کنار نام فایل قرار دارند به طور مثال heyvatech.jpg نام یک عکس است و شما بطور پیش فرض در ویندوز تنها heyvatech را مشاهده می کنید. برای نمایش پسوند فایل در ویندوز و تغییر پسوند در ویندوز لازم است ابتدا گزینه نمایش پسوند فایل در ویندوز را فعال کنید و سپس آن را تغییر دهید. همچنین توجه داشته باشید که با تغییر پسوند یک فایل ممکن است تغییراتی در فایل ایجاد شود و یا دیگر قابل اجرا نباشد. در ادامه با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید تا نحوه تغییر پسوند فایل در ویندوز را آموزش ببینید.

 

 

پیشنهاد می کنیم از دیگر مطالب پر بازدید ما دیدن کنید : دلایل کند بودن ویندوز 10،  پاک کردن ویندوز اضافی ، کند بودن ویندوز، نصب ویندوز 10

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

آموزش جمع و تفریق در اکسل


از محبوب ترین نرم افزارهای گروه آفیس می توان به اکسل اشاره کرد که کاربران برای فرمول نویسی های پیشرفته ، عملیات مربوط به حسابداری، رسم نمودار ستونی و... از آن استفاده می کنند. در اکسل می توانید اعداد ، تاریخ و ساعت را با هم جمع و تفریق کنید و در صورت لزوم با استفاده از نمودارها، اطلاعات بهتری را ارائه کنید. به طور کلی سلول های صفحه گسترده اکسل این توانایی را در اختیار شما می گذارد تا نمودار های دقیق و محاسبات بدون غلطی را داشته باشید. در ادامه با هیواتک همراه باشید تا نحوه جمع و تفریق در اکسل را آموزش ببینید. همچنین پیشنهاد می کنیم مقالات راست به چپ کردن در اکسل ، اعداد فارسی در اکسل و پرینت گرفتن در اکسل را دنبال کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

علت روشن نشدن کامپیوتر


بالا نیامدن کامپیوتر همیشه مشکلی است که باعث ترس افراد از سوختن کامپیوتر می شود و این سوال که " چرا کامپیوتر روشن میشه ولی بالا نمیاد ؟" از سوال های پر تکرار این افراد است . اما بهتر است قبل از نگران شدن علت روشن نشدن کامپیوتر خود را بررسی کنید و بعد از بررسی دلایل روشن نشدن کامپیوتر به رفع آن بپردازید . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوصروشن نشدن کامپیوتر و دلایل آن برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم .

 

مطالعه مقاله های عدم شناسایی درایو ها در ویندوز ، کندی ویندوز 10 و پاک کردن ویندوز اضافی را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

استفاده از اینترنت آیفون در کامپیوتر


همه ی شما با قابلیت Hotspot تلفن های همراه آشنا هستید . به اشتراک گذاری اینترنت وای فای گوشی یک قابلیت پر کاربرد است که در گذشته به طور مفصل درباره آن صحبت کردیم و روش فعال سازی و اتصال به آن را شرح دادیم . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص روش استفاده از اینترنت آیفون در کامپیوتر و به اشتراک گذاری اینترنت ایفون برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم .

 

مطالعه مقاله های هنگ کردن آیفون ، موبوگرام آیفون و ردیابی گوشی آیفون را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

برداشتن پسورد ویندوز 7


استفاده از پسورد برای ویندوز یک روش برای بالا بردن امنیت در سیستم شما است اما اگر امنیت برای شخصی بسیار پر اهمیت باشد و پسورد ویندوز خود را به طور پی در پی تغییر دهد ممکن است رمز خود را فراموش کند و یا شاید برخی از افراد در زمان طولانی از سیستم خود استفاده نکرده و پسورد کامپیوتر را فراموش کنند . در صورت فراموشی پسورد سیستم باید چه کاری انجام داد ؟ آیا روشی برای بازیابی رمز در ویندوز 7 وجود دارد ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص عبور از پسورد ویندوز 7برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم .

 

مطالعه مقاله های نصب فونت در ویندوز ، فارسی کردن ویندوز و پنهان کردن فایل در ویندوز 7 را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

پاک کردن کامل اطلاعات موبایل قبل از فروش


ممکن است بخواهید گوشی خود را بفروشید ، قبل از فروش گوشی بهتر است از آن بکاپ تهیه کنید برای انجام این کار مقاله هایبکاپ از اندروید ، بکاپ گرفتن از آیفون و برگرداندن بکاپ آیفون را مطالعه کنید سپس به حذف اطلاعات گوشی بدون بازگشت بپردازید . اما سوال اینجا است که چگونه اطلاعات گوشی را پاک کنیم که ریکاوری نشود ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص حذف کامل اطلاعات گوشی و پاک کردن کامل اطلاعات موبایل قبل از فروش صحبت کنیم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech