1

۶۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

رفع مشکل فراموشی رمز عبور در ورود به سامانه ثنا


همانطور که می دانید ازدحام و شلوعی شعب قوه ی قضاییه باعث کند شدن روند کاری می شود. به همین علت برای سهولت در کارهای قضایی سامانه ای با نام سامانه ثنا ایجاد گردید تا بتواند از این ازدحام و شلوغی بکاهد. به همین خاطر اگر تاکنون با این سامانه آشنایی نداشته اید، توصیه می شود مقاله ی آشنایی با سامانه ی قوه ی قضاییه را مطالعه نمایید تا زین پس بتوانید بعد از ثبت نام اینترنتی و در مرحله ی بعد با ثبت نام حضوری، با در دست داشتن یک رمز عبور وارد این سامانه شده و ابلاغیه هایی قضایی خود را مشاهده کنید. بعد از گرفتن رمز عبور باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و آن را در دسترس کسی قرار ندهید. ولی به هر علتی اگر رمز عبور خود را فراموش کردید راه حلی برای شما وجود دارد که گروه مشاوره ی هیواتک در این مقاله به آن خواهد پرداخت.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

معرفی موبوگرام کامپیوتر


تلگرام خیلی سریع توانست در دنیای مجازی جای بگیرد و به وسیله ای ارتباطی میان مردم تبدیل شود که کاربران به کمک سوپر گروه ،کانال تلگرام ، سکرت چت ، ارسال فایل و.. با مخاطبین خود در ارتباط باشند. به همین منظور با فراگیری پیام رسان تلگرام ، در کنار این نرم افزار، اپلیکیشن هایی دیگر نظیر تله گرام ، تلگرام فارسی ، موبوگرام ، موبوگرام دوم و.. روی کار آمدند تا به اضافه ی همان امکانات تلگرام، با امکانات جدید تری مثل روح تلگرام ، جذابیت این اپلیکیشن ها را بالا ببرند. موبوگرام و تلگرام اصلی امکان نصب روی کامپیوتر را نیز دارد که در ادامه در باره ی آنها صحبت خواهیم کرد. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

راهنمای تنظیمات مودم D-LINK DSL-2750U


روز به روز کاربران دنیای مجازی رو به گسترش می باشد و دسترسی به فضای مجازی و اپلیکیشن های متعدد نظیر اینستاگرام ، تلگرام ،ایمو ، اسکایپ و... نیازمند اتصال به اینترنت می باشد. به همین خاطر برای وصل شدن به اینترنت شما نیاز به یک مودم دارید که می توانید آن را از انواع اقسام مدل ها نظیر دی لینک ، تی پی لینک و زایکسل انتخاب نمایید. بعد از خرید مودم شما ناچار هستیدکانفیگ کردن مودم را نیز بلد باشید تا بتوانید با راحتی مودم خود را برای اتصال به اینترنت آماده کنید. گروه مشاوره ی هیواتک در این مقاله یکی از انواع مدل های مودم دی لینک را به شما آموزش می دهد. امیدواریم پاسخگوی نیاز شما باشد. با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

آپدیت اینستاگرام با قابلیت ارسال استوری به دایرکت


حتما با قابلیت های دایرکت اینستاگرام و استوری اینستاگرام آشنا هستید . همان طور که می دانید در نسخه های قبلی اینستاگرام امکان ارسال استوری به دایرکت اینستاگرام وجود نداشت . در آپدیت اینستاگرام (نسخه 14) قابلیت ارسال استوری به دایرکت اینستاگرام اضافه شده است . مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک به این موضوع اختصاص داده شده است . همچنین خواندن سایر مقاله های مرتبط با استوری و دایرکت اینستاگرام مثل قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام و دلیل آپلود نشدن فیلم در استوری اینستاگرام و راهنمای دایرکت اینستاگرام را به شما عزیزان توصیه می کنیم .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

نحوه پیدا کردن کانال تلگرام


همانطور که می دانید تعداد قابل توجهی از کاربران تلگرام را کاربران ایرانی تشکیل می دهند و یکی از قابلیت های مهم و کاربردی تلگرام ، کانال تلگرام می باشد که در مقالات متعددی مثل آموزش ساخت کانال تلگرام ، آموزش حذف کانال تلگرام ، ترفندهایی برای مدیریت کانال تلگرام و ... در مورد آن صحبت کردیم . اما با توجه به زیاد بودن تعداد کانال های تلگرام پیدا کردن کانال تلگرام مد نظر کاربران کمی سخت به نظر می رسد . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم نحوه جستجوی کانال تلگرام را آموزش دهیم .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

بومرنگ اینستاگرام یا عکس متحرک اینستاگرام چیست


اینستاگرام  یکی از نرم افزار های محبوب در دنیای مجازی می باشد که کمتر کسی است که با آن آشنایی نداشته باشد و از آن برای ارتباط داشتن با دیگران از طریق اشتراک پست ها ، لایو ، استوری ، دایرکت، و.. استفاده نکرده باشد. به همین علت این اپلیکیشن محبوب و پر قدرت در هر نسخه ی خود امکاناتی را اضافه می کند که یکی از این امکانات ساخت بومرنگ می باشد که مدت های قبل به اینستاگرام اضافه شد که به کمک آن می توانید یا به صورت مستقیم در خود نرم افزار اینستاگرام بومرنگ بسازید و یا با دانلود نرم افزار Boomerangتصاویر متحرک خود را سیو و در دیگر اپلیکیشن ها نظیر تلگرام به اشتراک بگذارید. گروه مشاوره هیواتک در این مقاله آموزش ساخت بومرنگ را برای شما در نظر گرفته است در ادامه با ما همراه باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

نحوه مشاهده ابلاغیه دادگستری در سامانه ثنا


تا مدت ها قبل ابلاغیه های قضایی به صورت حضوری در اختیار اشخاص حقوقی و وکلا قرار می گرفت که این روند با مشکلاتی رو به رو بود و حریم شخصی افراد رعایت نمی شد. به همین منظور قوه ی قضاییه با حرکتی پسندیده سامانه ی ابلاغ قضایی (ثنا) را ایجاد نمود که زین پس افراد و وکلا بتوانند از اطلاعیه، رای و احضاریه های خود را در این سایت با رعایت حریم شخصی شان با خبر شوند. به همین منظور در مقالات قبل نحوه ی ثبت نام در سامانه ی ثنا را به شما آموزش دادیم که این مقاله نیز در راستای تکمیل مقاله ی قبل تهیه شده است تا شما را در روند مشاهده ی ابلاغیه های قضایی تان راهنمایی کند.با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.


۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

آموزش کار با بومرنگ اینستاگرام در آیفون


استفاده از تصاویر متحرک در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام جذابیت بسیاری دارد . برنامه بومرنگ اینستاگرام (boomerang) این امکان را برای شما فراهم می کند . با استفاده از برنامه بومرنگ اینستاگرام می توانید تصاویر متحرک تکرار شونده شبیه Gif تهیه کنید و آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . این نرم افزار هم در مارکت اندروید و هم آیفون موجود است . نکته قابل توجه این است که ویژگی بومرنگ  اینستاگرام در دیوایس IOS در داخل خود نرم افزار اینستاگرام موجود می باشد و نیازی به نصب نرم افزار بومرنگ اینستاگرام به صورت مجزا نیست . نسخه های اینستاگرام 9.7 به بعد در آیفون و آیپد این ویژگی را به صورت داخلی دارا می باشند . در بومرنگ اینستاگرام بعد از فشار دادن دکمه شاتر برنامه ده عکس را به صورت پشت سر هم قرار می دهد و از آن یک ویدئو 1 ثانیه ای تکرار شونده ایجاد می کند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک به ویژگی بومرنگ اینستاگرام در آیفون خواهیم پرداخت .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

ابلاغ الکترونیک سامانه ثنا قوه قضاییه چیست


به طور حتم اگر پای شما به شعبه های قوه ی قضاییه باز شده باشد با ازدحام بیش از حد جمعیت مواجه خواهید شد که این شلوغی روند کاری افراد و سازمان را کند می کند. به همین دلیل قوه ی قضاییه برای جلوگیری از این مشکلات سایتی را به نام سامانه الکترونیکی ابلاغ قضایی ( سامانه ثنا ) ایجاد کرده است که از این به بعد طرفین دعوی نتایج آرای خود را در سایت مشاهده کنند و نیاز به مراجعه ی حضوری آنها به شعب قوه ی قضاییه نباشد. در همین راستا گروه مشاوره هیواتک مقاله ای را برای شما تهیه کرده است و در آن نحوه ی ثبت نام در سایت قوه ی قضاییه ( ثنا ) را به شما آموزش می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech

ثبت نام سامانه ثنا چه مزایایی دارد


سامانه ی ثنا، سامانه ی ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه می باشد که به تازگی راه اندازی شده است و قابل دسترسی برای طرفین دعوا، نماینده قانونی آنها، دفاتر خدمات قضایی، کارشناسان و.. می باشد تا از این پس افراد بدون مراجعه ی حضوری به شعب قوه ی قضاییه، با ثبت نام در سامانه ی ابلاغ الکترونیکی ثنا می توانند آرای خود را مشاهده کنند و یا اطلاعیه های خود را در سایت مشاهده کنند تا از ازدحام و شلوغی در این مراکز کاسته شود و روند خدمات رسانی به مردم سریع تر انجام شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
heyva tech