همانطور که می دانید تلگرام طی یک الی دو ماه آینده برای کاربران ایرانی فیلتر خواهد شد . در پی این خبر کاربران تلگرام به دنبال یک نرم افزار امن برای جایگزین کردن تلگرام هستند ، امروزه در بین نرم افزار های ایرانی برنامه سروش بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، اما به نظر شما امنیت سروش چگونه است ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص امنیت پیام رسان سروش برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم .

 

مطالعه مقاله های دیلیت اکانت سروش ، دیلیت اکانت تلگرام و دیلیت اکانت اینستاگرام را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .

 


امنیت پیام رسان سروش

پیام رسان سروش به تازگی در بین دیگر پیام رسان های ایرانی از محبوبیت مناسبی برخوردار گشته است و توانسته نظر 4 میلیون نفر را به خود جلب کند . با توجه به اخبار فیلتر شدن تلگرام احتمال این که پیام رسان سروش جایگزین تلگرام شود بسیار است . یکی از دلایلی که یک پیام رسان محبوبیت بسیاری بین کاربران پیدا می کند امنیت است . در این بخش امنیت پیام رسان سروش را بررسی می کنیم . با توجه به دو علت ذیل امنیت سروش زیر سوال رفته است که ما برای شما در این خصوص صحبت خواهیم کرد :

 

پیدا کردن باگ امنیتی

 با توجه به حساسیت هایی که در خصوص این نرم افزار در جامعه و فضای مجازی شکل گرفته است تعدادی از کاربران حرفه ای در جستجوی پیدا کردن باگ های این نرم افزار هستند به طوری که یکی از آن ها توانسته است یک باگ امنیتی را در سروش کشف کند به این صورت که شماره ادمین یکی از کانال های سروش را از طریق این باگ پیدا کرده و به نمایش گذاشته است . پخش این خبر باعث شده است که امنیت سروش زیر سوال برود و مردم نتوانند به این اپلکیشن اعتماد کنند ، اما همه ی ما می دانیم که نرم افزار سروش تازه کار و به اصطلاح تازه نفس است ، وجود باگ هایی در این نرم افزار به این موضوع ربط دارد و امید است تا توسعه دهندگان سروش برای رفع باگ های آن تلاش کنند .

 

 


اجازه دسترسی به حافظه داخلی

پیام رسان سروش هنگام نصب و ایجاد حساب کاربری در این برنامه برای ورود به آن از شما اجازه دسترسی به حافظه داخلی را می خواهد ، این حالت در تمام نرم افزار های پیام رسان چه خارجی و چه داخلی وجود دارد زیرا برای ارسال عکس ، فایل و ... باید پیام رسان به حافظه داخلی شما دسترسی داشته باشد و این یک امر طبیعی است . اما در نرم افزار سروش این اجازه دسترسی اجباری بود و باعث ایجاد شک در مورد امنیت مسنجر سروش می شد ، که در آخرین نسخه آپدیت سروش این اشکال رفع شد . پیوسته ما منتظریم تا امنیت نرم افزار سروشبه اثبات در بیاید ، دیگر هیچ شکی در مورد آن نباشد و مانند تلگرام و دیگر پیام رسان های خارجی محبوبیت خود را در بین کاربران کسب کند .

 

 








منبع : امنیت سروش




هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن , رفع مشکل ورود به اینستاگرام , اتصال به کامپیوتر دیگران از طریق اینترنت , بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز , مزیت ویندوز فون نسبت به اندروید , چگونه تیک دوم تلگرام را برداریم؟  , مک فیلتر در مودم دی لینک , آپدیت تلگرام 4.5 , آموزش تغییر رمز جیمیل , حل مشکل ماندن روی لوگو اپل , پر شدن حافظه آیفون , ارور 3194 هنگام ریستور آیفون , ویرایش جیمیل و تغییر شماره تلفن جیمیل , راهنمای نرم افزار اندروید سامانه ثنا , فراموش کردن سوالات امنیتی اپل آیدی , فعال کردن Find My iPhone , پیدا کردن گوشی آیفون دزدیده شده , چگونه کش تلگرام را پاک کنیم ؟ , دادن مک ادرس به مودم tp-link , مک فیلترینگ مودم زایکسل , نصب کارت صدا , عمودی نوشتن در ورد , ریکاوری عکسهای پاک شده تلگرام , ارور ساخت اکانت اینستاگرام , باز کردن قفل گوشی سامسونگ , پاک کردن other ایفون , رفع مشکل قطع شدن صدا در ویندوز ( ویندوز7 , 8.1 , 10 ) , مشکل روشن نشدن آیفون , تشخیص گوشی قاچاق از گوشی اصل , کد تست گوشی سامسونگ ( کد های مخفی سامسونگ ) , فارسی کردن زبان اینستاگرام , فعال سازی و لغو رومینگ همراه اول , مسدود کردن تماس های دریافتی ایفون , حذف اپل آیدی , گذاشتن پیام ثابت در لایو استوری , آنبلاک کردن در اینستاگرام , چگونه کلش را سیو کنیم ؟  , دو قراردادی که آتیه‌سازان را با مشکل مواجه کرد  , خانه‌های روستایی بیمه می‌شوند , صرف‌نظر از درآمد مالیاتی به بهای افزایش ضریب نفوذ بیمه , ماجرای تلگرام ویروسی چه بود؟ , بعد از سرقت یا گم شدن گوشی همراه باید چکار کنیم؟  , نسخه به‌روزرسانی شده برای آیفون‌ها منتشر شد , کدام شهرها زودتر به اینترنت ۵G مجهز می‌شوند؟ , آئین‌نامه حمایت‌های قضایی از دانشجویان ابلاغ شد , شکایت از تعیین سقف حقوق برای مقامات و مدیران دولتی , منابع درمان تامین اجتماعی را به خزانه نریزید , گلایه کارگران از مجلس به‌خاطر مصوبه ضد تأمین اجتماعی در بودجه ۹۷ , کاهش 4.4 درصدی موجودی پرونده های دادگستری استان کرمان , تسک میران، وارد کننده قانونی و رسمی محصولات MI در ایران , رجیستری تبلت پس از رفع موانع واردات , شیائومی مشمول رجیستری شد , عرضه قانونی محصولات برند MI در ایران