پیام رسان سروش که یک مسنجر ایرانی است و از سرور داخلی استفاده می کند روز به روز پیشرفت های خوبی را به همراه دارد. این پیام رسان با تلگرام رقابت تنگاتنگی دارد و انتظار می رود که در آینده جایگزین پیام رسان تلگرام شود. در مقالات قبل توضیحات تکمیلی درباره ی نحوه عضویت در پیام رسان سروش و پیام رسان سروش چیست را در اختیارتان گذاشتیم و بعد از نصب این پیام رسان نحوه ساخت کانال و گروه در آن را آموزش می دهیم در ادامه با هیواتک همراه باشید.



ساخت گروه در سروش

برای ساخت گروه در پیام رسان سروش، برنامه را اجرا و از بالای صفحه گزینه ی منو را انتخاب کنید.

1- بعد از وارد شدن به بخش منو گزینه "گروه گفتگو جدید" را انتخاب کنید.

 

 

2- در پنجره ی باز شده مانند گروه های تلگرام یک نام و شعار برای گروه انتخاب کنید. بعد از تکمیل مشخصات لیستی از دوستان شما که در پیام رسان سروش عضو هستند نمایش داده می شود. با انتخاب آن مخاطبین می توانید فراید ایجاد گروه در سروش را تکمیل کنید.


ساخت کانال در پیام رسان سروش

برای ساخت یک کانال در پیام رسان سروش مراحل زیر را طی کنید :

1- برنامه را اجرا و از بالای صفحه وارد منو شوید.

 

 

 

2- در صفحه ی باز شده گزینه ی ایجاد کانال جدید را انتخاب کنید. تا وارد صفحه ای مطابق تصویر شوید. در این مرحله نام و سایر توضیحات و تنظیمات را روی کانال خود اعمال کنید

 

 

 

3- در این مرحله لینکی برای کانال خود انتخاب کنید یا از لینک های پیش فرض استفاده نمایید و در انتهای روی تیک بالای صفحه کلیک کنید.

 

4- به همین راحتی یک کانال ایجاد کردید.

 

 

 

 








منبع : آموزش ساخت کانال و گروه در پیام رسان سروش





هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت ,پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای ,سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , ویژگی های گوشی مناسب خانم ها و معرفی مدل های مناسب بانوان , مزایای حذف اکانت تلگرام یا دیلیت اکانت تلگرام چیست , مشاوره خرید گوشی های غیر لمسی و گوشی های دارای صفحه کلید , ارسال پیام تصویری تلگرام و دانلود تلگرام جدید نسخه 4  , نحوه تغییر مدیر اصلی کانال تلگرام ,راهنمای پیگیری پرونده قضایی با کد ملی و دریافت رمز پرونده , رفع مشکل پر شدن حافظه گوشی اندروید, دلایل بالا نیامدن کامپیوتر و گیر کردن روی آرم مادربورد , مشاوره خرید گوشی مناسب سالمندان و مخصوص افراد مسن , روش های کاهش مصرف اینترنت تلگرام , پاک کردن کش مرورگر کروم و مرورگر فایرفاکس , نحوه اضافه کردن کیبورد فارسی و انگلیسی به اندروید , پاک کردن تاریخچه و پسورد های ذخیره شده در مرورگر  , روش های رسم نمودار در اکسل , رفع مشکل هنگ کردن تلگرام و کرش دیتا در تلگرام , رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام , رفع مشکل باز نشدن صفحه تنظیمات مودم, چگونه کلش را سیو کنیم ؟  , دو قراردادی که آتیه‌سازان را با مشکل مواجه کرد  , خانه‌های روستایی بیمه می‌شوند , صرف‌نظر از درآمد مالیاتی به بهای افزایش ضریب نفوذ بیمه , ماجرای تلگرام ویروسی چه بود؟ , بعد از سرقت یا گم شدن گوشی همراه باید چکار کنیم؟  , نسخه به‌روزرسانی شده برای آیفون‌ها منتشر شد , کدام شهرها زودتر به اینترنت ۵G مجهز می‌شوند؟ , آئین‌نامه حمایت‌های قضایی از دانشجویان ابلاغ شد , شکایت از تعیین سقف حقوق برای مقامات و مدیران دولتی , منابع درمان تامین اجتماعی را به خزانه نریزید , گلایه کارگران از مجلس به‌خاطر مصوبه ضد تأمین اجتماعی در بودجه ۹۷ , کاهش 4.4 درصدی موجودی پرونده های دادگستری استان کرمان , تسک میران، وارد کننده قانونی و رسمی محصولات MI در ایران , رجیستری تبلت پس از رفع موانع واردات , شیائومی مشمول رجیستری شد , عرضه قانونی محصولات برند MI در ایران