می دانیم که نرم افزار اینستاگرام تصاویر را به گونه ای منتشر می کند که به طور پیش فرض امکان ذخیره کردن تصاویر وجود ندارد. راه های زیادی برای دانلود عکس اینستاگرام و ذخیره کردن تصاویر اینستاگرام در دست است که در این مقاله به بعضی از آن ها می پردازیم.
باید گفت که هر تصویری که در اینترنت و نرم افزار اینستاگرام ذخیره می شود قابل دسترسی و ذخیره کردن است چرا که این تصاویر بر روی سرورهایی ذخیره شده اند که در اینترنت قابلیت دستیابی دارند.

 


 ساده ترین راه برای ذخیره کردن تصاویر اینستاگرام ، اسکرین شات گرفتن است. 


ذخیره کردن تصاویر اینستاگرام با اسکرین شات

شاید خیلی ساده به نظر بیاید اما عادی ترین راه برای ذخیره کردن تصاویر اینستاگرام استفاده از امکان اسکرین شات گوشی موبایل است. برای گرفتن اسکرین شات (تصویر برداشتن از صفحه نمایش گوشی) باید با قابلیت های گوشی خود آشنا باشید.  به طور مثال در گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ ، با استفاده از فشردن همزمان کلیدهای Home و Lock می توان اسکرین شات گرفت و ذخیره کرد. در گوشی های قدیمی تر مجهز به اندروید نیز باید یک نرم افزار کمکی برای اسکرین شات گرفتن نصب کرد.


استفاده از سایت اینستاگرام برای ذخیره کردن تصاویر اینستاگرام

اگر کمی حوصله داشته باشید به راحتی می توانید از طریق کامپیوتر و سایت اینستاگرام تصاویر را دانلود کنید. برای این کار از طریق مرورگر فایرفاکس و  سایت اینستاگرام وارد حساب کاربری خود شوید و تصویر مورد نظر دوستان تان را برای ذخیره کردن انتخاب کنید.  بر روی تصویر کلیک راست کنید و گزینه Inspect Element (Q) را انتخاب کنید.  همانطور که در تصویر زیر مشخص است ، به راحتی آدرس عکس مشخص است و شما می توانید آن را کپی کرده و در مرورگر خود وارد کنید. سپس تصویر را ذخیره کنید.

 

 


 تا حد امکان از سایت های متفرقه برای دانلود تصاویر اینستاگرام استفاده نکنید. 


استفاده از سایت های متفرقه برای ذخیره تصاویر اینستاگرام

سایت های زیادی هستند که با گرفتن اطلاعات اکانت شما و دسترسی داشتن به اکانت تان ، می توانند تصاویر مد نظر شما را دانلود کنند. قبل از اینکه بخواهیم یکی از آنها را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که استفاده از این سایت ها به علت دسترسی شان به اکانت شما توصیه نمی شود.
یکی از سایت های ذخیره کننده تصاویر اینستاگرام Instaport است. با ورود به این سایت و وارد کردن اکانت کاربری خود در اینستاگرام می توانید از تصاویر مربوط به خود و دوستان خود یک نسخه ذخیره کنید. البته این سایت در صورتی که اکانت شما عمومی یا Public باشد می تواند تصاویر را ذخیره کند. سایت های دیگری نیز در این زمینه وجود دارند که با جستجوی عبارت how to save instagram photos در گوگل می توانید آن ها را پیدا کنید.


منبع : راهنمای دانلود عکس از اینستاگرام


هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن , رفع مشکل ورود به اینستاگرام , اتصال به کامپیوتر دیگران از طریق اینترنت , بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز , مزیت ویندوز فون نسبت به اندروید , چگونه تیک دوم تلگرام را برداریم؟ , حالت روح تلگرام چیست؟  , رفع مشکل باز نشدن عکس در اینستاگرام , علت قطع شدن وای فای مودم چیست ؟ , چگونه اینترنت همراه اول را فعال کنیم؟ , فعال سازی اینترنت همراه ایرانسل , راهنمای تنظیمات اینترنت همراه رایتل , رفع مشکل صفحه آبی مرگ ویندوز 7 , چگونه می توان فهمید چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده اند ؟ , دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی , آموزش هارد ریست و سافت ریست ویندوز فون , نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر , راهنمای دانلود عکس از اینستاگرام , هیواتک به رفع مشکلات رایانه کمک می کند