همانطور که قبلا در مقاله چگونه تیک دوم تلگرام را برداریم ؟ در خصوص خواندن پیام های تلگرام بدون خوردن تیک دوم صحبت کرده ایم ، اکنون می خواهیم نرم افزارهایی را برای خواندن پیام ها بدون خوردن تیک دوم تلگرام به شما معرفی کنیم.


 نرم افزار های غیر رسمی مشابه تلگرام را تا حد امکان نصب نکنید. 


حالت روح در تلگرام به چه معناست ؟

حالت روح در تلگرام اصطلاحی است برای اینکه بعد از خواندن پیام های دوستان خود ، تیک دوم پیام خورده نشده و در نتیجه دوستان شما از خوانده شدن پیامشان توسط شما مطلع نشوند. در حالت روح تلگرام شما می توانید به طور کامل در تلگرام فعالیت کنید بدون آنکه دیگران متوجه فعالیت شما شوند.

ذکر این نکته ضروری است که نرم افزار های معرفی شده در این مقاله ، غیر رسمی هستند و بنابراین استفاده زیاد از آنها توصیه نمی شود. بنابراین اگر این نرم افزار ها را بر روی گوشی خود نصب کردید ، مراقب عواقب احتمالی آن ها نیز باشید.


معرفی نرم افزار موبوگرام

نرم افزار موبوگرام یک نرم افزار غیر رسمی مشابه تلگرام است که دارای امکانات خاصی می باشد. این نرم افزار قادر است شما را آفلاین نشان دهد یعنی دوستان شما نتوانند فعالیت های شما در تلگرام را مشاهده کنند. همچنین قادر است مخاطبان و چت های شما را دسته بندی کند. همچنین قادر است یک پیام را به چند نفر یا گروه مختلف فوروارد کند. همه این امکانات در کنار امکانات رسمی تلگرام ، در این نرم افزار جای داده شده است.
هرچند که موبوگرام ادعا می کند از لحاظ امنیتی هیچ تفاوتی با تلگرام ندارد و از همان زیرساخت و سرورهای تلگرام استفاده می کند اما باز هم تاکید می کنیم که استفاده از این نرم افزار احتمال دارد مخاطرات امنیتی برای شما به وجود آورد.


 شما می توانید موبوگرام را در کنار تلگرام بر روی گوشی خود نصب کنید! 


معرفی نرم افزار تلگراف

نرم افزار پیام رسان تلگراف نیز مدعی است از همان زیرساخت تلگرام استفاده می کند و هیچ مخاطره امنیتی ندارد. از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- پنهان کردن وضعیت آنلاین بودن شما به گونه ای که شما بتوانید آنلاین یا آفلاین بودن سایر دوستان خود را ببینید.
- امکان ارسال متون به صورت نقاشی
- امکان بازگشت به گروه های ترک شده
- نمایش لیستی از مخاطبین آنلاین
همچنین این نرم افزار از فونت زیبایی برای نمایش متون استفاده می کند.


منبع : حالت روح تلگرام چیست ؟


هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن , رفع مشکل ورود به اینستاگرام , اتصال به کامپیوتر دیگران از طریق اینترنت , بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز , مزیت ویندوز فون نسبت به اندروید , چگونه تیک دوم تلگرام را برداریم؟ , حالت روح تلگرام چیست؟