یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن مواجه می شوند مشکل ورود به اینستاگرام است. کاربران در حالی که نام کاربری و رمز عبور خود را به درستی وارد کرده اند با پیغام خطا و باز نشدن اینستاگرام مواجه می شوند. ما در این مقاله سعی داریم برخی از این خطاها را بررسی و راه حل رفع این مشکلات را شرح دهیم.


 برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام ، جدیدترین نسخه رسمی اینستاگرام را نصب کنید. 


باز نشدن اینستاگرام و خطای Your account has been disabled for violating our terms

این خطا هنگامی رخ می دهد که اینستاگرام به رفتار شما در شبکه اجتماعی خود شک کرده است. یعنی شما یک یا چند مورد از قوانین و مقررات اینستاگرام را نقض کرده اید و اینستاگرام شما را جریمه کرده است. این خطا بیشتر برای کاربران اندروید پدیدار شده است. راه حل این مشکل حذف کامل نسخه فعلی اینستاگرام خود از گوشی و نصب جدیدترین ورژن رسمی اینستاگرام از Play Store است. پیشنهاد می شود در گوشی اندرویدی خود به قسمت حذف نرم افزار ها رفته و اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس روی دکمه Clear Cache کلیک کنید تا کش اینستاگرام شما پاک شود. سپس برای حذف کامل نرم افزار، دکمه Uninstall را فشار دهید.
در صورتی که با اقدامات فوق مشکل ورود به اینستاگرام شما حل نشد ، ناچار هستید تنظیمات گوشی خود را به حالت پیش فرض کارخانه برگردانید. در صورتی که گوشی شما اپل می باشد از طریق مقاله چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم نسبت به برگرداندن گوشی به تنظیمات پیش فرض کارخانه اقدام نمایید.

 


خطای An unknown network error has occurred هنگام ورود به اینستاگرام

مشکل ورود به اینستاگرام با خطای فوق زمانی رخ می دهد که یا ارتباط اینترنت شما مشکل داشته باشد و یا مشکلاتی در حافظه کش اینستاگرام شما وجود داشته باشد. بنابراین ابتدا پیشنهاد می شود از طریق Clear Cache نسبت به خذف حافظه کش اقدام کنید و سپس برای تطابق بیشتر نرم افزار با گوشی خود ، تنظیمات تاریخ و ساعت گوشی خود را به اتوماتیک تغییر دهید. با اقدامات فوق باید مشکل شما مرتفع شده باشد.

 

 


 بسیاری از مشکلات اینستاگرام با خالی کردن حافظه کش گوشی رفع می شود. 


مشکل ساخت اکانت اینستاگرام و خطای Too many users have been registered on this device

اگر قصد ساخت اکانت جدید اینستاگرام دارید و با خطای Too many users مواجه می شوید، مایوس نشوید. درست است که اینستاگرام به شما می گوید به علت ساخت تعداد زیادی اکانت ، مجوز ساخت اکانت جدید ندارید اما با دو ترفند ساده می توان این مشکل را دور زد.
ترفند اول ساختن اکانت جدید توسط سایت اینستاگرام است که محدودیت های گوشی را ندارد.
ترفند دوم تغییر شناسه اندروید گوشی شماست که در صورت روت بودن گوشی تان این کار قابل انجام است. برای انجام این کار باید از نرم افزار تغییر آی دی یا Id Changer  استفاده کنید. اگر گوشی شما روت نیست، با برگرداندن گوشی به تنظیمات پیش فرض کارخانه این مشکل به آسانی رفع می شود.


منبع : رفع مشکل ورود به اینستاگرام


هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن , رفع مشکل ورود به اینستاگرام , اتصال به کامپیوتر دیگران از طریق اینترنت , بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز