بعد از منسوخ شدن ارسال اطلاعات از طریق بلوتوث، ارسال اطلاعات از طریق وای فای مرسوم شد. در این مقاله سعی داریم نصب زاپیا برای ویندوزرا شرح دهیم که از قوی ترین نرم افزارهای این حوزه می باشد.


 از نرم افزار زاپیا ویندوز برای انتقال اطلاعات با سرعت بسیار بالا استفاده کنید.


معرفی نرم افزار زاپیا برای ویندوز

این روزها کمابیش همه افزاد با نرم افزار زاپیا (Zapya) در گوشی های هوشمند آشنا هستند. به وسیله این نرم افزار شما می توانید با سرعت بسیار بالا اطلاعات را برای گوشی دوستان خود بفرستید. همچنین می توانید نرم افزار های خود را نیز بین گوشی های هوشمند و تبلت ها جابجا کنید.

بعد از موفقیت این نرم افزار در حوزه گوشی های هوشمند ، نسخه ویندوز نرم افزار زاپیا منتشر شد تا راه آسانی برای انتقال اطلاعات بین تبلت و موبایل با رایانه شخصی ایجاد شود. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با سرعت حدود 10 مگابایت بر ثانیه انتقال اطلاعات را انجام دهید.


نصب نرم افزار زاپیا بر روی ویندوز

برای نصب نرم افزار زاپیا در ویندوز ، یک نسخه از آن را دانلود کنید. نسخه های چینی را به هیچ عنوان نصب نکنید چرا که استفاده از آن بسیار مشکل است. پس از نصب نسخه انگلیسی نرم افزار زاپیا روی ویندوز ، باید آن را در دستگاه دیگر نیز نصب کنید تا ارتباط شما برقرار گردد.


 برای استفاده از زاپیا ، باید آن را در هر دو دستگاه نصب کنید. 


رفع مشکل اجرا نشدن زاپیا روی ویندوز

در صورتی که با مشکل اجرا نشدن نرم افزار زاپیا در ویندوز مواجه شدید و یا با خطای Zapya has stoped working برخورد کردید به صورت زیر عمل کنید:

 

 

بر روی آیکون نرم افزار کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید. سپس بر روی تب Compatibility mode کلیک کرده و گزینه Run this program in compatibility mode for را انتخاب کنید. در پایان Widnows XP (Service Pack 3) را انتخاب کرده و OK را بزنید. با این کار باید نرم افزار بدون مشکل اجرا شود.


منبع : بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز


هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن , رفع مشکل ورود به اینستاگرام , اتصال به کامپیوتر دیگران از طریق اینترنت , بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز