پیام رسان گوگل الو یک نرم افزار تولید شده توسط شرکت گوگل است که به کاربران اجازه ارسال رایگان پیام را در سیستم عامل های اندروید و اپل آی او اس می دهد. این نرم افزار در تابستان 2016 منتشر شد.

در این نرم افزار پیام رسان که کم کم در حال رواج یافتن و محبوب شدن است ، استفاده از دستیار گوگل که ابزاری کاربردی برای گوگل است ، ممکن شده و همچنین کاربران  می توانند برای بیان احساسات خود به سایر دوستان شان ، از استیکرهای موجود در نرم افزار استفاده کنند.


 شعار پیام رسان گوگل الو امنیت بالا در هنگام ارتباط است. 


امنیت پیام رسان گوگل الو

گوگل الو برای بالا بردن امنیت در رد و بدل کردن پیام های کابران اقدامات خوبی کرده است. از جمله نحوه رمزنگاری پیام ها هنگام ارسال و همچنین استفاده از حالت چت خصوصی در نرم افزار. در این حالت پس از پایان مکالمه ، تمامی تاریخچه مکالمه از سرورهای گوگل حذف خواهند شد.


ویژگی های برجسته گوگل الو

از قابلیت های خاص دیگر گوگل الو می توان به امکان تغییر اندازه متن پیام های ارسالی از سوی کاربران اشاره کرد. همچنین گوگل الو امکان پاسخگویی هوشمند و خودکار را به شما می دهد که بتوانید به بسیاری از پیام های دوستان تان بطور خودکار پاسخ دهید. این کار توسط هوش مصنوعی گوگل که در نرم افزار گوگل الو گنجانده شده است صورت می پذیرد.

 

 


 امکان پاسخگویی هوشمند در گوگل الو فراهم شده است. 


نحوه ثبت نام در گوگل الو

ثبت نام و عضویت در گوگل الو مانند دیگر برنامه های پیام رسان است. شما پس از درخواست عضویت باید کد تایید ارسال شده به تلفن همراه خود را در نرم افزار وارد کرده و وارد برنامه شوید.

پس از اولین ورود به نرم افزار مشاهده می کنید که رابط کاربری زیبا و ساده ای در آن استفاده شده است و امکانات بسیاری که در نرم افزار مشابه پیام رسان دیده اید در این پیام رسان هم وجود دارد.


منبع : معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن


هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن