حتما برای شما هم پیش آمده است که در هنگام کار با گوشی موبایل خود، به علت کوچک بودن صفحه نمایش آن دوست داشته باشید آن را به تلویزیون وصل کنید و بازی خود را در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون ادامه دهید و یا اینکه می خواهید با اینترنت کار کنید اما به علت خستگی چشم نیاز به صفحه نمایش بزرگتر داشته باشید. ما در این مقاله می خواهیم روش های اتصال گوشی موبایل به تلویزیون ها را مورد بررسی قرار دهیم.


 جهت اتصال گوشی موبایل به تلویزیون چندین نوع کابل HDMI متناسب با گوشی های مختلف وجود دارد. 


اتصال گوشی موبایل به تلویزیون با کابل HDMI

بسیاری از گوشی های حال حاضر بازار ، امکان اتصال به تلویزیون با کابل HDMI را دارا می باشند. به این صورت که با خرید یک کابل HDMI متانسب با گوشی خود ، می توانید ارتباط دو طرفه بین گوشی و تلویزیون را برقرار کنید. با توجه به کوتاه بودن کابل های HDMI معمولا پیشنهاد می شود بعد از اطمینان یافتن از کار کردن اتصال گوشی تان به تلویزیون ، به دنبال یک کابل HDMI بلند باشید که معمولا تا نوع 15 متری آن هم در بازار وجود دارد.

 


اتصال گوشی موبایل به تلویزیون با استفاده از وای فای

درگوشی های اندرویدی امکان اتصال بی سیم گوشی موبایل به تلویزیون ها وجود دارد. به این شکل که اگر تلویزیون شما امکان اتصال به مودم وای فای را داشته باشد به راحتی با استفاده از یک نرم افزار به نام "کروم کست" می توانید گوشی موبایل خود را به تلویزیون متصل کنید. بعد از باز کردن نرم افزار در گوشی خود ، گزینه Cast Screen/Audio را انتخاب کرده و از صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید.


 فناوری بدون سیم وای فای برای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون 


اتصال گوشی موبایل به تلویزیون با استفاده از DLNA

گوشی جدید امروزی مانند Samsung Galaxy S6 و یا HTC one M9 دارای تکنولوژی هستند که به راحتی می توانند به تلویزیون های مجهز به این تکنولوژِی وصل شوند. حتی اگر تلویزیون شما این امکان را نداشته باشند ، می توانید با خرید دانگل DLNA این امکان را برای آن فراهم کنید.

 

در پایان ذکر این نکته ضروری است که با توجه به نوع گوشی و تلویزیون خود ، می توانید راه های بسیار دیگری برای اتصال گوشی موبایل خود به تلویزیون را امتحان کنید. ما در این مقاله سعی کردیم مرسوم ترین روش ها را توضیح دهیم. بنابراین با اندکی گشت و گذار در بازار می توانید بهترین روش اتصال گوشی موبایل خود  به تلویزیون را پیدا کنید. 


منبع : راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون


هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن