اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در جهان است که امکان اشترک گذاری عکس و فیلم را برای کاربران فراهم می کند. این شبکه اجتماعی به سرعت جای خود را در ایران نیز پیدا کرده است. در این مطلب می خواهیم علاوه بر آشنایی با امکانات اینستاگرام ، نحوه عضویت و ثبت نام در اینستاگرام را نیز آموزش دهیم.


 عضویت در ایسنتاگرام ساده است و کار با این نرم افزار ساده تر ! 


عضویت در اینستاگرام چگونه است؟

در سال های قبل برای ثبت نام در اینستاگرام ، باید نرم افزار را روی گوشی همراه خود نصب می کردید اما امروزه می توانید از طریق وب سایت اینستاگرام نیز اقدام به ثبت نام کنید.

1- عضویت از طریق نرم افزار اینستاگرام:

برای این کار پس از نصب نرم افزار و باز کردن آن، بر روی گزینه Sign-up کلیک نمایید و پس از پر کردن فرم مربوطه، کد ارسال شده به گوشی همراه خود را وارد نمایید. سپس با انتخاب یک نام کاربری عضویت خود را تکمیل کنید.

2- عضویت در اینستاگرام از طریق سایت:

وارد سایت اینستاگرام به نشانی www.instagram.com  شوید:

 

 

فرم مربوطه را تکمیل کنید و منتظر دریافت ایمیل تاییدیه بمانید. پس از کلیک بر روی ایمیل تاییدیه، اکانت شما فعال می شود.


چگونه با اینستاگرام کار کنیم؟

در اینستاگرام شما می توانید تصاویر و فیلم های خود را با سایر دوستان به اشتراک بگذارید. جالب اینجاست که می توانید بر روی تصاویر خود افکت های زیبایی نیز قرار دهید. توجه کنید که پروفایل شما در حالت عادی به صورت عمومی است و این به معنی آن است که همگان می توانند عکس های شما را ببینند. اگر می خواهید این امکان را محدود کنید باید از طریق تنظیمات اینستاگرام ، آن را از حالت عمومی خارج کنید.

 


 اینستاگرام بر روی همه گوشی ها و سیستم عامل ها نصب می شود. 


چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم ؟

برای پست گذاشتن در اینستاگرام باید به سادگی عکس یا فیلمی از گالری خود را انتخاب کنید و یا اینکه در همان لحظه به وسیله ی دوربین گوشی خود ، تصویر برداری کنید. در ادامه دوستان شما بر روی مطالب تان نظر خواهند گذاشت و شما نیز می توانید بر روی مطالب دوستان نظر دهید.


منبع : معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت


هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها