اگر از طرفدار های بازی کلش هستید برای بهتر اتک زدن و بهتر بازی کردن با سرباز های خود باید با استفاده از آشنایی با سربازان کلش آف کلنز ، نوع عملکرد و توانایی های هر یک را بررسی کنید و بتوانید برای هر اتک برنامه ریزی کنید که با کدام سرباز ها حمله کنید که با بیشترین درصد برنده شوید ، در مقاله های قبل در خصوص بازیابی اکانت کلش ، ذخیره کلش ، فعال کردن جیمیل در کلش ، انتقال کلش و مشکل متصل نشدن کلش به جیمیل صحبت کردیم . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم به معرفی سربازان کلش اف کلنز بپردازیم .

 



آشنایی با سرباز های کلش

یکی از روش های پیشرفت در بازی کلش آشنایی با سربازان کلش و نوع استفاده از هر کدام است . در این بخش به معرفی سربازان بازی کلش آف کلنز می پردازیم . برای آشنایی با سرباز های کلش با ما همراه باشید :

 

 

بربرین ( barbarian )

بربرین که معمولا آن را بربر می خوانند اولین سرباز کلش است که معمولا در اتک ها به صورت دسته جمعی قابلیت خوبی دارند . بربر تنها تا لول 7 آپدیت می شود . معنی لغت barbarian وحشی ، بی تمدن و بیگانه است . بربر محدودیت و اولویتی برای حمله کردن ندارد و به هر ساختمانی که نزدیک تر و در دسترس تر باشد حمله می کند .

 

 

آرچر ( Archer )

آرچر دومین سرباز بازی کلش است که کمان به دست برای شما می جنگد . آرچر ها همان قدر که تیر های خوبی میزنند زود هم می میرند در واقع می توان گفت خون آن ها در بازی بسیار کم است . آرچر در لغت به معنای کماندار است . این کماندار ها نیز مانند بربر ها اولویتی برای حمله ندارند .

 

 

جاینت ( giant )

جاینت غول مهربان ، صبور و پر قدرت است که سومین و آخرین سرباز در تاون هال 1 است که تا لول 7 می توانید او را آپدیت کنید . جاینت صلح طلب است و دفاع در برابر دشمن را اولویت خود قرار می دهد به همین دلیل هنگام حمله ابتدا به ساختمان هایی که به سربازان شما آسیب میزنند حمله می کند . بهترین روش استفاده از جاینت به صورت چند تایی همراه با هیلر است .

 

 

گوبلین ( goblin )

گوبلین اولین سرباز تان هاول 2 است ، goblin در لغت به معنای جن و دیو است . این موجودات در بازی کلش شما نقش دزد را دارند و با عشق خاصی که نسبت به طلا ، اکسیر و اکسیر سیاه دارند توانایی جمع آروی لوت های بالایی را برای شما دارند . اولویت گوبلین ها مخازن اکسیر و طلا است ، آن ها از سرعت بالایی برخوردارند اما قابلیت دفاعی از خود ندارند و خون آن ها در بازی کم است در واقع به سرعت می میرند . گوبلین ها تا لول 7 آپدیت می شوند .

 

 

دریوار شکن ( wall breaker )

دیوار شکن سرباز تاون هال 3 است . همانطور که از اسم او مشخص است اولویت و هدفش دیوار های دشمن است . دیوار شکن ها با استفاده از بمب هایی که در دست دارند در دیوار های دشمن را برای دیگر نیرو ها خراب می کنند تا به راحتی شما بتوانید دشمن خود را شکست دهید . ماکزیمم لول دیوار شکن 6 است .

 

 

بالن ( balloon )

بالن اولین نیروی هوایی در بازی کلش است که در تاون هال 4 برای شما باز می شود و تا مرحله 6 قابل آپدیت شدن است . بالن با استفاده از بمب هایی که از بالا می اندازد باعث پیروزی شما می شود . ضد هوایی ها و بمب های مخفی که در کلن حریف شما قرار دارند باعث کم شدن خون و مردن بالن شما می شوند پس مراقب آن ها باشید .

 

 

ویزارد ( wizard )

ویزارد سرباز تاون هال 5 است که تا لول 6 ارتقا پیدا میکند . ویزارد در لغت به معنای جادوگر مرد است . این سرباز ها توانایی ضربه زدن زیادی را خصوصا در لول های بالا دارند .

 

 

هیلر ( healer )

هیلر در لغت به معنای فرشته شفا بخش است و تا لول 4 قابلیت آپدیت دارد . هیلر سرباز تاون هال 6 است که به دیگر سربازان خون می دهد تا بتوانند ادامه بازی را انجام بدهند اما خود توانایی دفاع و آسیب رساندن به حریف را ندارد . بهتر است هیلر را به همراه جاینت و گولم استفاده کنید .

 

 

دراگون ( dragon )

دراگون به معنای اژدها سرباز تاو هال لول 7 است که تا لول 5 می تواند آپدیت شود . دراگون یکی از محبوب ترین و قوی ترین نیرو های هوایی است که شما می توانید از آن در حمله های خود به همراه اسپل سرعت و یا اسپل هیلر استفاده کنید . نکته ای که در مورد دراگون ها وجود دارد این است که باید آن ها را در سمتی از زمین بریزید که هوایی زن نداشته یا کمتر داشته باشد .

 

 

مینیون ( minion )

مینیون ها سربازانی هستند که توسط اکسیر سیاه در تاون هال 7 ساخته می شوند و تا لول 6 قابل ارتقا هستند . مینیون ها سرعت بسیار بالایی در بین سرباز های هوایی دارند اما خیلی زود کشته می شوند و خون آن ها کم است .

 

 

هوگ ( hog )

هوگ در لغت به معنای خوک سورا است ، این سرباز های قوی و سریع تاون هال 7 هستند که تا لول 5 قابلیت ارتقا دارند و از اکسیر سیاه ساخته می شوند . هوگ نیروی زمینی است که دیوار ها برایش معنایی ندارند و به راحتی از روی آن ها می پرد . اولویت هوگ ساختمان های دفاعی است .

 

 

بربرکینگ ( barbarian king )

بربرکینگ یک سرباز است که پادگاه بربر هاست و جزو قهرمانان بازی است که در تاول هال 7 اجازه دسترسی به آن را دارید این سرباز با استفاده از اکسیر سیاه ساخته می شود و بعد از هر بار حمله و جنگیدن برای بازگشت خون خود ساعتی را به خواب می رود .

 

 

پکا ( P.E.K.K.A )

پکا مخفف  perfect enraged knight killer of assassins و سرباز تاون هال 8 است . پکا در واقع به معنی شوالیه خشمگین است . سرباز پکا در زمین بازی جزو قدرتمند ترین سربازان است که با دو ضربه شمشیرش تمام خون ساختمان های طرف مقابل را می گیرد و خود در برابر ضربه مقاوم است . تنها نقطه ضعف این سرباز سرعت کم او است .

 

 

والکری ( Valkyrie )

سرباز والکری یک سرباز تبر به دست است که با استفاده از تبر به حریف شما حمله ی کند . والکری در تاون هال 8 قابل دسترس است و تا لول 4 قابلیت آپدیت شدن دارد . از خصوصیات خوب آن این است که والکری خون خوبی در بازی دارد و دیر می میرد .

 

 




 

گالم ( Golem )

گالم سرباز توان هال 8 است که از اکسیر سیاه ساخته می شود . گالم یا گولم تا مرحله 5 آپگرید می شود . خون گولم بسیار زیاد است و شدیدا مقاوم است به طوری که بعد ازمرگ به چند گولم کوچک تر تبدیل می شوند و همچنان به مبارزه ادامه می دهند .

 

 

بی بی دراگون ( baby dragon )

بی بی دراگون یا همان بچه اژدها سرباز تاون هال 9 است که در آپدیت های بعدی به بازی کلش آف کلنز اضافه شده است . این سرباز قدرتی دارد که می تواند سرعت خود را در صورت نبودن نیروی هوایی دیگری بالا ببرد .

 

 

ویچ ( witch )

ویچ در لغت به معنای زن جادوگر و ساحره است , ویچ سرباز تاون هال 9 است که تنها دو مرتبه آپدیت می شود . ویچ در هنگام جنگ می تواند اسکلت هایی را ظاهر کند که به او در مبارزه کمک می کنند .

 

 

لاواهند ( lava hound )

لاواهند سرباز تاون هال 9 است که تا 3 مرحله قابلیت ارتقا دارد ، لاواهند در حمله خود اولویت بندی دارد ، آن ها اول به ضد هوایی ها حمله می کنند . لاوا هند ها از اکسیر سیاه ساخته می شوند .

 

 

آرچر کویین ( archer Queen )

آرچر کویین یک ملکه عقاب چشم است که از دارک اکسیر برای ساخت آن باید استفاده کنید ، آرچر کویین در تاون هال 9 در دسترس شما قرار می گیرد .

 

 

ماینر ( miner )

ماینر سرباز تاون هال 10 است که او هم در آپدیت های بعدی به کلش اضافه شد ، ماینر زمین را حفاری می کند تا به مقصد خود برسد و از زمین خارج شده و شروع به جنگ با حریف می کند ، زمانی که او در زیر زمین است هیچ کسی نمی تواند به او آسیب برساند و حتی تله های کار گذاشته شده روی زمین هم تاثیری روی او ندارد زیرا ماینر ها زیر زمین حرکت می کنند .

 

 

بولر ( bowler )

بولر سرباز تاون هال 10 است که از اکسیر سیاه ساخته می شود ، برای بولر در جنگ محدودیتی وجود ندارد . آن ها با استفاده از یک سنگ بزرگ نشانه گیری کرده و به سمت هدف مقابل خود پرتاب می کنند .

 

 

گرندواردن ( grand warden )

گرند واردن در تاون هال 11 در دسترس شما قرار می گیرد او یک دانشمند است که تمام عمر خود را صرف مطالعه و شناختن نا شناخته ها کرده است هنگام جنگ او یک محدوده ای را به حالت شیلد در میاورد و مانند هیلر به سرباز های دیگر خون و نیروی اضافه می دهد .

 

 





منبع : آشنایی با سرباز های کلش اف کلنز





هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن , رفع مشکل ورود به اینستاگرام , اتصال به کامپیوتر دیگران از طریق اینترنت , بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز , مزیت ویندوز فون نسبت به اندروید , چگونه تیک دوم تلگرام را برداریم؟ , حالت روح تلگرام چیست؟  , رفع مشکل باز نشدن عکس در اینستاگرام , علت قطع شدن وای فای مودم چیست ؟ , چگونه اینترنت همراه اول را فعال کنیم؟ , فعال سازی اینترنت همراه ایرانسل , راهنمای تنظیمات اینترنت همراه رایتل , رفع مشکل صفحه آبی مرگ ویندوز 7 , چگونه می توان فهمید چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده اند ؟ , دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی , آموزش هارد ریست و سافت ریست ویندوز فون , نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر , راهنمای دانلود عکس از اینستاگرام , هیواتک به رفع مشکلات رایانه کمک می کند , جلوگیری از دانلود خودکار در تلگرام , راهنمای ثبت نام در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی , راهنمای ثبت نام اینترنتی جواز کسب , راهنمای تغییر شماره تلفن تلگرام , راهنمای عضویت در کتابخانه ملی , چگونه گروه تلگرام را مخفی کنیم , راست چین کردن در اکسل و راست به چپ کردن نمودار در اکسل , پیگیری وضعیت نظام وظیفه و ورود به سامانه سخا , رفع مشکل تایپ همزمان فارسی و انگلیسی در ورد , علائم خرابی پاور و تست سالم بودن پاور , فارسی کردن اعداد در ورد و اعداد فارسی در اکسل , حذف پیام ارسالی در تلگرام و حذف استیکر در بروز رسانی تلگرام , آموزش ثبت رسمی کانال تلگرام در سایت ساماندهی وزارت ارشاد , نمایش اطلاعات گوشی اندروید و اطلاعات سخت افزار گوشی , پاک کردن آدرس های تایپ شده و حذف تاریخچه مرورگر فایرفاکس , اجرای برنامه های قدیمی در ویندوز 10 و 8 , روش های جستجو در گوگل و نحوه صحیح سرچ , معرفی مشخصات گوشی موبایل نوکیا 6 اندرویدی , نحوه پاک کردن تاریخچه جستجو ها در اینستاگرام و پاک کردن هشتگ ها , بلاک کردن در اینستاگرام بدون اطلاع افراد و پاک کردن کامنت آنها , مجموعه ترفند های اینستاگرام که شاید به دردتان بخورد ! , مخفی کردن انلاین تلگرام و اخرین بازدید تلگرام , آشنایی با سامانه ابلاغ قضایی ثنا قوه قضاییه , راه حل ساده مشکلات متداول ویندوز ، آفیس و اینترنت , روش دانلود درایور کارت گرافیک اینتل و نصب کارت گرافیک آنبورد , راه حل مشکلات متداول سخت افزاری کامپیوتر , آشنایی با وظایف سازمان بازرسی کل کشور و ثبت شکایت اینترنتی , از عضو شدن خودکار در کانال تلگرام و تبلیغات خودکار تلگرام جلوگیری کنید , مشکلات گوشی آیفون در زمان هنگ کردن و کند شدن را رفع کنید , ویژگی های جدید تلگرام دسکتاپ و آپدیت تلگرام دسکتاپ , , راهنمای فعال سازی کیبورد فارسی آیفون , راهنمای خارج شدن از ریپورت تلگرام , راهنمای پیدا کردن رمز وای فای , راهنمای رفع مشکل ارور 1009 در آیفون ( Error 1009 ) , راهنمای حل مشکل عدم دریافت کد تلگرام , راهنمای تعویض کارت ملی و ثبت نام کارت ملی هوشمند , آشنایی با استوری لایو دو نفره قابلیت جدید اینستاگرام , نحوه مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا , راهنمای تنظیمات اینترنت در ویندوز 10 , آموزش ریست گوشی ( ریست فکتوری انواع گوشی ) , آنچه در مورد بلاک اینستاگرام باید بدانید , کانال تلگرام و پرسش و پاسخ های مرتبط با آن , راهنمای ثبت نام در سامانه سماح اربعین 96 , تله گرام ، تلگرام غیر رسمی آیفون , آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام , آموزش دانلود فیلم اینستاگرام , راهنمای حل مشکل زیرنویس فارسی در kmplayer , آموزش ریپورت کانال تلگرام , راهنمای نصب ویندوز 10 , بیزینس پروفایل اینستاگرام و چگونگی تبدیل اکانت معمولی به بیزینس پروفایل , آموزش حذف کانال تلگرام و غیر فعال کردن leave channel , قیمت آیفون 8 ، زمان عرضه و ویژگی های آیفون 8 , راهنمای دایرکت اینستاگرام , راهنمای کرک نرم افزار های مختلف , آموزش فعال سازی iMessage و FaceTime بدون هدر رفتن شارژ سیم کارت , راهنمای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام , بررسی امنیت موبوگرام , 11 روش برای افزایش فالوور اینستاگرام , آموزش قرار دادن لینک در اینستاگرام , معرفی موبوگرام دوم , ترفندهایی برای مدیریت کانال تلگرام  , چگونه دو اکانت تلگرام در یک گوشی داشته باشیم  , مدیریت کانال تلگرام در کامپیوتر چگونه است ,  آموزش کار با بومرنگ اینستاگرام در آیفون , نحوه پیدا کردن کانال تلگرام , آپدیت اینستاگرام با قابلیت ارسال استوری به دایرکت   , آموزش بازیابی اطلاعات گوشی اندروید , چند روش برای ریکاوری عکسهای پاک شده اندروید , آموزش آپدیت آیفون به iOS11 , تنظیمات اینترنت و نحوه رفع مشکلات اتصال به اینترنت , آموزش دانگرید از iOS11 به iOS10 در آیفون , تنظیمات مودم اینترنت ADSL را بیاموزیم , آموزش فعال کردن 4g در اندروید و آیفون , آموزش گرفتن اسکرین شات آیفون , آموزش دانلود از یوتیوب , بررسی تخصصی دوربین آیفون 7 پلاس , رام گوشی و انواع رام اندروید , آموزش گذاشتن هشتگ در اینستاگرام , تبدیل آهنگ به رینگتون آیفون , آموزش نصب رام , آموزش نصب رام هواوی ( فلش کردن گوشی هواوی ) , ایردراپ ( AirDrop ) در آیفون , حذف اینستاگرام و معانی آن , تنظیمات اثر انگشت آیفون ( Touch ID آیفون ) , آموزش رمز گذاشتن روی آیفون , لغو آهنگ پیشواز , تبدیل فیلم به گیف , ریستور آیفون ، آیپد و آیپاد , بکاپ گرفتن از آیفون ، آیپد و آپیاد , فراموش کردن رمز آیفون و disable شدن آیفون , آشنایی با مودم سیم کارتی d-link DWR-932 و نصب آن , کانفیگ مودم d-link DWR-932 , بازی تلگرام و ربات بازی گروهی تلگرام , نصب رام htc , بهترین دانلود منیجر اندروید , اکانت اینستاگرام و نحوه ساخت آن , ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده , تنظیمات مودم tp-link M7350 , گیفت کارت رایگان اپل , گرفتن فیلم از صفحه گوشی , در صورت فراموش کردن رمز اپل آیدی چه کنیم ؟ , باز کردن قفل گوشی اندروید  , فراموش کردن اپل آیدی , دلایل کند بودن ویندوز 10 , مک فیلتر در مودم دی لینک , آپدیت تلگرام 4.5 , آموزش تغییر رمز جیمیل , حل مشکل ماندن روی لوگو اپل , پر شدن حافظه آیفون , ارور 3194 هنگام ریستور آیفون , ویرایش جیمیل و تغییر شماره تلفن جیمیل , راهنمای نرم افزار اندروید سامانه ثنا , فراموش کردن سوالات امنیتی اپل آیدی , فعال کردن Find My iPhone , پیدا کردن گوشی آیفون دزدیده شده , چگونه کش تلگرام را پاک کنیم ؟ , دادن مک ادرس به مودم tp-link , مک فیلترینگ مودم زایکسل , نصب کارت صدا , عمودی نوشتن در ورد , ریکاوری عکسهای پاک شده تلگرام , ارور ساخت اکانت اینستاگرام , باز کردن قفل گوشی سامسونگ , پاک کردن other ایفون , رفع مشکل قطع شدن صدا در ویندوز ( ویندوز7 , 8.1 , 10 ) , مشکل روشن نشدن آیفون , تشخیص گوشی قاچاق از گوشی اصل , کد تست گوشی سامسونگ ( کد های مخفی سامسونگ ) , فارسی کردن زبان اینستاگرام , فعال سازی و لغو رومینگ همراه اول , مسدود کردن تماس های دریافتی ایفون , حذف اپل آیدی , گذاشتن پیام ثابت در لایو استوری , آنبلاک کردن در اینستاگرام , چگونه کلش را سیو کنیم ؟  , دو قراردادی که آتیه‌سازان را با مشکل مواجه کرد  , خانه‌های روستایی بیمه می‌شوند , صرف‌نظر از درآمد مالیاتی به بهای افزایش ضریب نفوذ بیمه , ماجرای تلگرام ویروسی چه بود؟ , بعد از سرقت یا گم شدن گوشی همراه باید چکار کنیم؟  , نسخه به‌روزرسانی شده برای آیفون‌ها منتشر شد , کدام شهرها زودتر به اینترنت ۵G مجهز می‌شوند؟ , آئین‌نامه حمایت‌های قضایی از دانشجویان ابلاغ شد , شکایت از تعیین سقف حقوق برای مقامات و مدیران دولتی , منابع درمان تامین اجتماعی را به خزانه نریزید , گلایه کارگران از مجلس به‌خاطر مصوبه ضد تأمین اجتماعی در بودجه ۹۷ , کاهش 4.4 درصدی موجودی پرونده های دادگستری استان کرمان