قبلا در مقالات متعددی نظیر آپدیت مرورگر گوگل کروم و پاک کردن کش مرورگر کروم ، در خصوص مرورگر گوگل کروم صحبت کردیم . همانطور که می دانید مروگر کروم دارای افزونه های کاربردی زیادی است که استفاده از این مرورگر را برای کاربران راحت تر می کند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم به معرفی افزونه هایی از گوگل کروم بپردازیم که برای دانلود فیلم از یوتیوب کاربرد دارند و از طریق این افزونه ها می توانید فیلم ها و ویدئوهای یوتیوب را با هر کیفیتی دانلود کنید . 

 

این مقاله را نیز بخوانید : غیر فعال کردن پروکسی در مرورگر کروم

 




معرفی بهترین افزونه های دانلود فیلم و ویدیو از یوتیوب مرورگر گوگل کروم

همان طور که می دانید گوگل کروم محصولی از شرکت پر آوازه گول می باشد که به جرات می توان گفت امروزه دنیای اینترنت را به تسخیر خود در آورده است. قطعا روزی نیست که یک نفر از ما از موتور جست و جوی گوگل استفاده نکنیم. گوگل افزونه ها و سرویس های جالب برای جست و جو را جهت راحتی کاربران خود در امر جست و جو ارائه کرده است. شما حتی می توانید از افزونه ها و اپ های آفلاین گوگل کروم نیز استفاده کنید، بدون اینکه نیاز به اتصال به اینترنت داشته باشید.

ممکن است در جست و جوی خود به موارد خاصی برخورد بکنید و مایل باشید فایل هایی مانند ویدوئو، عکس یا هر چیز دیگری را دانلود کنید. اما این فایل ها لینک مستقیم نداشته باشند. اما نامید نشوید گوگل به فکر این موارد هم بوده است. در گوگل کروم می توانید لینک مستقیم را بدست آورید و فایل مورد نظر را دانلود کنید. یکی از این موارد که شاید با آن برخورد کرده باشید و بسیار هم پر کاربرد می باشد سایت یوتیوب است. در این زمینه نرم افزارهایی برای دانلود از یوتیوب گسترش یافته اند و طبق معمول گوگل هم از این قافله عقب نمانده است. افزونه هایی در گوگل کروم وجود دارد که می توانید به وسیله این افزونه ها ویدئو های دلخواه خود را از یوتیوب دانلود کنید.

بیش از یک دهه است که یوتیوب بازار ویدئوهای آنلاین را در اختیار خود گرفته است و چه برای کودکان و نوجوانان و چه بزرگسالان به یک سرگرم تبدیل شده است. در سایت یوتیوب شما می توانید از انواع آموزش ها همانند آموزش آرایشگری گرفته تا ویدئوهای خنده را بیابید. بنابراین قطعا مایل هستید برخی از ویدئو های این سایت را دانلود کنید تا در هر زمانی که خواستید تماشا کنید. راه مستقیم دانلود از یوتیوب ثبت نام در این سایت و پرداخت ۹٫۹۹ دلار به صورت ماهانه می باشد. اما اکثر کاربران ترجیح می دهند به جای پرداخت این هزینه از راه های دیگری استفاده کنند. یکی از این روش ها استفاده از مرورگر گوگل کروم و افزونه های آن است. در ادامه شما را با نحوه اینکه چگونه با گوگل کروم از یوتیوب دانلود کنیم ؟ آشنا خواهیم کرد.

 




نحوه دانلود فیلم از یوتیوب به وسیله افزونه FastestTube

FastestTube افزونه ای است که علاوه بر گوگل کروم با مرورگر های دیگر مانند فایرفاکس، Internet Explorer و … نیز سازگار است. متاسفانه این برنامه در Webstore کروم وجود ندارد. البته این طبیعی است که گوگل و سایت یوتیوب دوست نداشته باشند که افرادی بدون پرداخت هزینه بتوانند ویدئوها را دانلود کنند. با این وجود دانلود و نصب این افزونه کار آسانی است.

کافیست به سایت FastestTube  رفته و فایل زیپ را دانلود کنید. پس از استخراج فایل FastestTube از زیپ آن را در گوگل کروم نصب کرده و سپس چک باکس FastestTube’s را تیک زده و فعال کنید. پس از نصب FastestTube  اگر به سایت یوتیوب مراجعه کنید متوجه اضافه شدن دکمه بارگیری خواهید شد. با کلیک بر روی این دکمه می توانید فایل صوتی یا تصویری ویدئوی مورد نظر را با کیفیت های مختلف دانلود کنید.

 


در این افزونه پس از نصب حاشیه نویسی ها و تبلیغاتی وجود دارد که می تواند برای کاربر خسته کننده باشد ولی از داخل برنامه قابل حذف است. متاسفانه در سال ۲۰۱۶ بروزرسانی های زیادی برای این افزونه مشاهده نشده است و این مورد افزونه را به لحاظ امنیتی زیر سوال می برد. با این حال این برنامه همچنان قابل استفاده است و به صورت رایگان ارائه می شود.

 

 


طریقه دانلود فیلم از یوتیوب به وسیله افزونه YouTube Video Downloader

YouTube Video Downloader با مرورگرهای کروم، فایرفکس و اپرا سازگار می باشد. پس از دانلود YouTube Video Downloader و استخراج از فایل زیپ وارد مرورگر کروم شوید و در قسمت بالا سمت راست بر روی علامت سه نقطه کلیک کنید.

 

 

در پنجره ظاهر شده از قسمت More Tools گزینه Extensions را انتخاب کنید.

 

 

فایل اکسترکت شده YouTube Video Downloader را به بر روی پنجره Extensions بکشید (Drop کنید).

 

 

در نهایت پس از نصب پیغام Thank You For Installing برای شما به نمایش در می آید.

در این افزونه هم مانند افزونه قبلی دکمه ای ظاهر خواهد شدکه به شما اجازه دانلود فایل به صورت صوتی و تصویری با کیفیت های مختلف را می دهد.

این نکته را باید ذکر کنیم که این افزونه گاهی مشکل پیدا می کند و گاها دکمه دانلود در صفحه ظاهر نمی شود. برای اینکه بفهمید این مشکل حل شده یا نه توصیه می کنیم جدیدترین نسخه بروزرسانی را نصب کنید. با وجود مشکلی که گفته شد این افزونه از افزونه قبلی که معرفی شد کامل تر می باشد و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده باشد.

 

 

روش دانلود ویدیو از مرورگر گوگل کروم با برنامه YouTube DL

به جرات می توان گفت سخت ترین برنامه برای دانلود فیلم از یوتیوب برنامه YouTube DL است. برای استفاده از YouTube DL مجبوریم یک برنامه به صورت جداگانه نصب کنیم. این برنامه در بین برنامه ها و افزونه ها ی موجود برای دانلود فیلم از یوتیوب بیشترین استفاده را دارد، بنابراین دور از انتظار نیست تجربه بهتری در استفاده از این برنامه داشته باشید. خواندن مقاله پخش نشدن فیلم از یوتیوب را به شما عزیزان توصیه می کنیم .

YouTube DL یک برنامه تحت خط فرمان است و برای دانلود برنامه YouTube DL  باید به سایت GitHub مراجعه کنید. اگر با دستورات خط فرمان و استفاده از CMD در ویندوز آشنا باشید کار کردن با این برنامه برای شما سخت نخواهد بود. کاربران مک هم برای استفاده از این برنامه باید از ترمینال استفاده کنند. هم فرآیند نصب و هم دانلود از طریق خط فرمان انجام می شود. برای دانلود کافیست URL مربوطه را در خط فرمان وارد کنید.

 

 

البته شما می توانید YouTube DL با واسط گرافیکی را هم دانلود و استفاده کنید. به این منظور مفسر پایتون باید بر روی سیستم عامل شما نصب باشد، زیرا این برنامه به زبان پایتون کد شده است.

تنها چیزی که YouTube DL را از بقیه جدا می کند، این است که جدا از سایت یوتیوب اجرا می شود و همانند افزونه های دیگر بر روی وبسایت یوتیوب آن را مشاهده نمی کنید و این می تواند یک مزیت محسوب شود زیرا اگر بر روی سایت یوتیوب تغییراتی ایجاد شود، شما همچنان می توانید به دانلود فیلم از یوتیوب ادامه دهید و این برنامه مسدود نخواهد شد. کار کردن با YouTube DL بسیار ساده است، چه برای کسانی که با کار کردن به وسیله خط فرمان مشکلی ندارند و چه کسانی که نمی خواهند از خط فرمان استفاده کنند و از نسخه گرافیکی آن بهره می برند.

برای آشنایی بیشتر با نحوه کار کردن با این برنامه می توانید به سایت GitHub مراجعه کنید. در این سایت در مورد چگونگی استفاده از دستورات برای تغییر ظاهر و یا محتوای دانلود های خود توضیحات به صورت کامل ارائه شده است.

 

 

KeepVid افزونه دانلود ویدیو کروم

یکی از سایت های پر طرفدار برای دانلود فایل های صوتی و تصویری KeepVid می باشد که استفاده از آن آسان بوده و سرعت بالایی دارد. بنابراین این مسئله که بخواهیم از افزونه این سایت محبوب نیز استفاده کنیم جای تعجب ندارد. هرچند که یک افزونه بی عیب و نقص نیست. نصب این افزونه بسیار ساده است کافیست وارد Web Store کروم شوید و TamperMonkey را جست و جو کنید و سپس آن را نصب کنید.

 

 

پس از فعال کردن این افزونه گزینه ای وجود دارد در پنل، آن گزینه به شما اجازه می دهد که این افزونه را برای وب سایتی که در آن هستید فعال کنید.

این افزونه با چند مشکل مواجه است. اول اینکه در بروزرسانی های جدید سایت یوتیوب بخصوص در بروزرسانی ژوئن ۲۰۱۷ دکمه اشتراک با مشکل مواجه می شود. بعضی اوقات ظاهر می شود ولی بعضی اوقات ظاهر نمی شود. مشکل بعدی این است که اگر شما بخواهید ویدئویی را با کیفیت ۱۰۸۰ دانلود کنید نمی توانید زیرا قبل از دانلود باید مبلغی را پرداخت کنید. البته ممکن است قبل از پرداخت چند دانلود رایگان داشته باشید.

تا زمانی که مشکلی برای شما به وجود نیامده است به راحتی می توانید از این افزونه استفاده کنید. اما اگر با مشکلی مواجه شدید می توانید از سایت KeepVid هم استفاده کنید. KeepVid یک اپلیکیشن اندرویدی هم دارد و این کار را برای کسانی که از طریق دستگاه های اندرویدی در سایت یوتیوب گشت و گذار می کنند آسان تر کرده است.

 

 

 

برنامه Chrome Youtube Downloader افزونه ای مخصوص مرورگر کروم

برای دانلود فیلم از یوتیوب، افزونه دانلودر ویدئو از یوتیوب مخصوص گوگل کروم به نام Chrome YouTube Downloader وجود دارد. پس از ورود به صفحه مورد نظر که در تصویر نیز می توانید مشاه نمایید، بر روی گزینه Add To Chrome کلیک نمایید.

 

 

پنجره ای برای شما باز می شود. بر روی دکمه Install کلیک کنید.

پس از نصب چند ثانیه منتظر بمانید تا پیغام زیر برای شما ظاهر شود.

 

 

در نهایت همانند افزونه های دیگر که مشاهده کردید دکمه دانلود در زیر ویدئوی مورد نظر ظاهر خواهد شد و شما می توانید ویدئوی ورد مورد نظر را با کیفیت های مختلف دانلود کنید.

 

منبع : انزل وب

 

 






منبع : افزونه های برتر دانلود ویدیو و فیلم از یوتیوب با مرورگر گوگل کروم




هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن , رفع مشکل ورود به اینستاگرام , اتصال به کامپیوتر دیگران از طریق اینترنت , بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز , مزیت ویندوز فون نسبت به اندروید , چگونه تیک دوم تلگرام را برداریم؟   , معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم اندروید , برنامه دانلود استوری اینستاگرام با نرم افزار OGInsta , آموزش بستن کامنت اینستاگرام , معرفی نرم افزار های کاهش حجم فیلم برای اندروید , آموزش برطرف نمودن خطای USB Device Not Recognized , آموزش خصوصی کردن اینستاگرام , راهنمای خرید گوشی برای بازی , آموزش پارتیشن بندی ویندوز بعد از نصب , آموزش کانفیگ مودم در حالت bridge و ساخت کانکشن در ویندوز 7 , افزودن توضیحات پروفایل تلگرام و اضافه کردن بیو به پروفایل تلگرام , معرفی نرم افزار بلک لیست برای اندروید , آموزش کامل تنظیمات پرینت در ورد , راهنمای خرید گوشی مخصوص کودکان  , علت قرمز شدن چراغ اینترنت مودم چیست , آموزش کامل پرینت گرفتن در اکسل , مراحل راه اندازی اولیه گوشی اندروید , آموزش ساخت یوزر جدید در ویندوز 7 , راهنمای رایت سی دی در ویندوز 10 و 7 , راهنمای آپدیت اندروید گوشی , راهنمای پاک کردن ویندوز اضافی , راهنمای جلوگیری از آپدیت خودکار برنامه ها در اندروید , راهنمای اتصال اینترنت موبایل به کامپیوتر , آموزش کار با آیتونز یا آیتیونز , راهنمای فعال سازی کیبورد فارسی آیفون , راهنمای خارج شدن از ریپورت تلگرام , راهنمای پیدا کردن رمز وای فای , راهنمای رفع مشکل ارور 1009 در آیفون ( Error 1009 ) , راهنمای حل مشکل عدم دریافت کد تلگرام , راهنمای تعویض کارت ملی و ثبت نام کارت ملی هوشمند , آشنایی با استوری لایو دو نفره قابلیت جدید اینستاگرام , نحوه مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا , راهنمای تنظیمات اینترنت در ویندوز 10 , آموزش ریست گوشی ( ریست فکتوری انواع گوشی ) , آنچه در مورد بلاک اینستاگرام باید بدانید , کانال تلگرام و پرسش و پاسخ های مرتبط با آن , راهنمای ثبت نام در سامانه سماح اربعین 96 , تله گرام ، تلگرام غیر رسمی آیفون , آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام , آموزش دانلود فیلم اینستاگرام , راهنمای حل مشکل زیرنویس فارسی در kmplayer , آموزش ریپورت کانال تلگرام , راهنمای نصب ویندوز 10 , بیزینس پروفایل اینستاگرام و چگونگی تبدیل اکانت معمولی به بیزینس پروفایل , حذف اینستاگرام و معانی آن , تنظیمات اثر انگشت آیفون ( Touch ID آیفون ) , آموزش رمز گذاشتن روی آیفون , لغو آهنگ پیشواز , تبدیل فیلم به گیف , ریستور آیفون ، آیپد و آیپاد , بکاپ گرفتن از آیفون ، آیپد و آپیاد , فراموش کردن رمز آیفون و disable شدن آیفون , آشنایی با مودم سیم کارتی d-link DWR-932 و نصب آن , کانفیگ مودم d-link DWR-932 , بازی تلگرام و ربات بازی گروهی تلگرام , نصب رام htc , بهترین دانلود منیجر اندروید , اکانت اینستاگرام و نحوه ساخت آن , ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده , تنظیمات مودم tp-link M7350 , گیفت کارت رایگان اپل , گرفتن فیلم از صفحه گوشی , در صورت فراموش کردن رمز اپل آیدی چه کنیم ؟ , باز کردن قفل گوشی اندروید  , فراموش کردن اپل آیدی , دلایل کند بودن ویندوز 10 , مک فیلتر در مودم دی لینک , آپدیت تلگرام 4.5 , آموزش تغییر رمز جیمیل , حل مشکل ماندن روی لوگو اپل , پر شدن حافظه آیفون , ارور 3194 هنگام ریستور آیفون , ویرایش جیمیل و تغییر شماره تلفن جیمیل , راهنمای نرم افزار اندروید سامانه ثنا , فراموش کردن سوالات امنیتی اپل آیدی , فعال کردن Find My iPhone , پیدا کردن گوشی آیفون دزدیده شده , چگونه کش تلگرام را پاک کنیم ؟ , دادن مک ادرس به مودم tp-link , مک فیلترینگ مودم زایکسل , نصب کارت صدا , عمودی نوشتن در ورد , ریکاوری عکسهای پاک شده تلگرام , ارور ساخت اکانت اینستاگرام , باز کردن قفل گوشی سامسونگ , پاک کردن other ایفون , رفع مشکل قطع شدن صدا در ویندوز ( ویندوز7 , 8.1 , 10 ) , مشکل روشن نشدن آیفون , تشخیص گوشی قاچاق از گوشی اصل , کد تست گوشی سامسونگ ( کد های مخفی سامسونگ ) , فارسی کردن زبان اینستاگرام , فعال سازی و لغو رومینگ همراه اول , مسدود کردن تماس های دریافتی ایفون , حذف اپل آیدی , گذاشتن پیام ثابت در لایو استوری , آنبلاک کردن در اینستاگرام , چگونه کلش را سیو کنیم ؟  , دو قراردادی که آتیه‌سازان را با مشکل مواجه کرد  , خانه‌های روستایی بیمه می‌شوند , صرف‌نظر از درآمد مالیاتی به بهای افزایش ضریب نفوذ بیمه , ماجرای تلگرام ویروسی چه بود؟ , بعد از سرقت یا گم شدن گوشی همراه باید چکار کنیم؟  , نسخه به‌روزرسانی شده برای آیفون‌ها منتشر شد , کدام شهرها زودتر به اینترنت ۵G مجهز می‌شوند؟ , آئین‌نامه حمایت‌های قضایی از دانشجویان ابلاغ شد , شکایت از تعیین سقف حقوق برای مقامات و مدیران دولتی , منابع درمان تامین اجتماعی را به خزانه نریزید , گلایه کارگران از مجلس به‌خاطر مصوبه ضد تأمین اجتماعی در بودجه ۹۷