با توجه به محدودیت هایی که اخیرا در استفاده از پیام رسان تلگرام و برخی از پیام رسان های خارجی در کشور ایجاد شده است ، بسیاری از کاربران به فکر استفاده از پیام رسان های داخلی افتاده اند . یکی از پیام رسان های داخلی محبوب در کشور پیام رسان سروش است . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص پیام رسان سروش و امکانات و ویژگی های این پیام رسان صحبت کنیم و طریقه نصب پیام رسان سروش را آموزش دهیم .

 

مقاله : فیلتر شدن تلگرام و نرم افزار جایگزین تلگرام را بخوانید .

 


 آیا می دانستید امکان پرداخت در پیام رسان سروش وجود دارد . 


پیام رسان سروش چیست ؟

پیام رسان سروش یک نرم افزار ارتباطی رایگان است که به وسیله آن می توانید به ارسال و دریافت پیام بپردازید ، گروه و کانال تشکیل دهید و حتی تماس صوتی رایگان برقرار کنید ، درست مثل پیام رسان های مشابه خارجی نظیر تلگرام و واتس اپ . این پیام رسان توسط متخصصین داخلی طراحی شده است .

 

امکانات و ویژگی های پیام رسان سروش :

از امکانات و ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت کانال و گروه ، تماس صوتی رایگان ، امکان پرداخت در کانال ، استفاده از سرویس آب و هوا و اوقات شرعی ، سرویس های مکان نما ، امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض ، ایجاد نظرسنجی ، سرویس های مبتنی بر موقعیت ، سرویس اوقات شرعی و ... نکته دیگری که در مورد پیام رسان سروش حائز اهمیت است این است که سرورهای پیام رسان تلگرام در ایران قرار دارد و این امر باعث شده پشتیبانی و ارتباط با کاربران توسط این پیام رسان به خوبی انجام پذیرد . کاربران این پیام رسان می توانند برای برقراری ارتباط و استفاده از خدمات پشتیبانی با شماره تلفن : 87602020-021 تماس حاصل کنند و یا با ایمیل support@sapp.ir و یا کانال پیام رسان سروش support@ ارتباط برقرار کنند .
 




نصب پیام رسان سروش

پیام رسان سروش در مارکت های اندروید ، iOS ، ویندوز و لینوکس به بازار عرضه شده است . برای نصب پیام رسان سروش می توانید به آدرس وب سایت این نرم افزار به نشانی https://soroush-app.ir مراجعه کرده و با کلیک بر روی دکمه دانلود اپلیکیشن و انتخاب نوع سیستم عامل خود در این بخش ، اقدام به نصب پیام رسان سروش نمایید . همچنین کاربران اندروید می توانند از طریق کافه بازار و یا گوگل پلی استور این پیام رسان را دانلود و نصب نمایند .

 


 سرورهای پیام رسان سروش در داخل کشور قرار دارند . 


پیام رسان سروش برای ویندوز

همان طور که اشاره کردیم پیام رسان سروش برای کامپیوتر نیز طراحی شده است . نسخه ویندوز پیام رسان سروش نیز رایگان بوده و دارای امکانات و ویژگی هایی نظیر تماس رایگان مبتنی بر اینترنت ، استیکرهای زیبا و متنوع ، ارسال هرگونه فایل ، جابجایی سریع پیام ها و ... می باشد . نسخه ویندوز پیام رسان سروش در ورژن های قبلی دارای مشکلات و ایراداتی نظیر توقف برنامه در حین اجرا ، نمایش یک پیام خوانده نشده در گروه ها و کانال هایی که پیام خوانده نشده ندارند ، باز نشدن بعضی تصاویر در حالت تمام صفحه ، تنظیم نشدن تصویر پشت زمینه گفتگو و ... بود که در آخرین آپدیت این پیام رسان تمام این ایرادات و مشکلات برطرف شده است .

 

 




منبع : معرفی پیام رسان سروش





هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , ترفندهایی برای مدیریت کانال تلگرام  , چگونه دو اکانت تلگرام در یک گوشی داشته باشیم  , مدیریت کانال تلگرام در کامپیوتر چگونه است  آموزش کار با بومرنگ اینستاگرام در آیفون , نحوه پیدا کردن کانال تلگرام , آپدیت اینستاگرام با قابلیت ارسال استوری به دایرکت   , آموزش بازیابی اطلاعات گوشی اندروید , چند روش برای ریکاوری عکسهای پاک شده اندروید , آموزش آپدیت آیفون به iOS11 , تنظیمات اینترنت و نحوه رفع مشکلات اتصال به اینترنت , آموزش دانگرید از iOS11 به iOS10 در آیفون , تنظیمات مودم اینترنت ADSL را بیاموزیم , آموزش فعال کردن 4g در اندروید و آیفون , آموزش گرفتن اسکرین شات آیفون , آموزش دانلود از یوتیوب , بررسی تخصصی دوربین آیفون 7 پلاس , رام گوشی و انواع رام اندروید , آموزش گذاشتن هشتگ در اینستاگرام , تبدیل آهنگ به رینگتون آیفون , آموزش نصب رام , آموزش نصب رام هواوی ( فلش کردن گوشی هواوی ) , ایردراپ ( AirDrop ) در آیفون , حذف اینستاگرام و معانی آن , تنظیمات اثر انگشت آیفون ( Touch ID آیفون ) , آموزش رمز گذاشتن روی آیفون , لغو آهنگ پیشواز , تبدیل فیلم به گیف , ریستور آیفون ، آیپد و آیپاد , بکاپ گرفتن از آیفون ، آیپد و آپیاد , فراموش کردن رمز آیفون و disable شدن آیفون , آشنایی با مودم سیم کارتی d-link DWR-932 و نصب آن , کانفیگ مودم d-link DWR-932 , بازی تلگرام و ربات بازی گروهی تلگرام , نصب رام htc , بهترین دانلود منیجر اندروید , اکانت اینستاگرام و نحوه ساخت آن , ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده , تنظیمات مودم tp-link M7350 , گیفت کارت رایگان اپل , گرفتن فیلم از صفحه گوشی , در صورت فراموش کردن رمز اپل آیدی چه کنیم ؟ , باز کردن قفل گوشی اندروید  , فراموش کردن اپل آیدی , دلایل کند بودن ویندوز 10 , مک فیلتر در مودم دی لینک , آپدیت تلگرام 4.5 , آموزش تغییر رمز جیمیل , حل مشکل ماندن روی لوگو اپل , پر شدن حافظه آیفون , ارور 3194 هنگام ریستور آیفون , ویرایش جیمیل و تغییر شماره تلفن جیمیل , راهنمای نرم افزار اندروید سامانه ثنا , فراموش کردن سوالات امنیتی اپل آیدی , فعال کردن Find My iPhone , پیدا کردن گوشی آیفون دزدیده شده , چگونه کش تلگرام را پاک کنیم ؟ , دادن مک ادرس به مودم tp-link , مک فیلترینگ مودم زایکسل , نصب کارت صدا , عمودی نوشتن در ورد , ریکاوری عکسهای پاک شده تلگرام , رفع مشکل کار نکردن میکروفن در ویندوز 10