در نرم افزار پیام رسان تلگرام ، بارها شاهد هستیم که به طور خودکار به یک کانال یا گروه تلگرام اضافه شده ایم و این موضوع با خواست خود ما نبوده است. معمولا در این گونه مواقع توسط یکی از دوستان و یا سایر افراد به گروه یا کانال اضافه شده ایم. این موضوع به سادگی در تلگرام قابل حل است. شما باید ویژگی جلوگیری از دعوت به گروه تلگرام را فعال کنید. بنابراین اگر شما هم به طور ناخواسته به گروه ها یا کانال هایی در تلگرام اضافه می شوید و این موضوع به شدن شما را کلافه کرده است روش جلوگیری از دعوت به کانال و گروه تلگرام را در این مقاله  بیاموزید.



چرا به صورت خودکار به گروه ها و کانال ها اضافه می شوم؟

در پاسخ باید گفت که این موضوع از سه جنبه قابل بحث است.
نخست اینکه در خیلی از مواقع دوستان شما شما را به گروه ها و یا کانال هایی که به آن ها دسترسی دارند اضافه می کنند و این موضوع بدون اجازه ی شماست.
دومین احتمال هم ، استفاده از ربات های تلگرام در ساخت و انتشار کانال های تیلیغاتی است. اگر توجه کنید خیلی از کانال هایی که به طور ناخواسته در آنها عضو شده اید حاوی مطالب تبلیغاتی و مزاحم است.
سومین عامل نیز آلوده بودن برخی از نرم افزارهای نصب شده روی موبایل شماست که به وسیله تلگرام ، دعوتنامه های عضویت در کانال های تلگرام را منتشر می کند و باعث مزاحمت کاربران می شود.




جلوگیری از اضافه شدن به گروه های تلگرام

یک ویژگی در تلگرام وجود دارد که می تواند از اضافه شدن خودکار به گروه های تلگرام توسط برخی از افراد جلوگیری کند. برای فعال کردن این امکان وارد تنظیمات تلگرام خود شوید و وارد قسمت Privacy and Security شوید.

 

 

حالا گزینه Groups را انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می کنید در قسمت Who can add me to group chats می توانید معین کنید که چه کسانی می توانند شما به گروه های چت اضافه کنند ؟

 

 

به صورت پیش فرض این موضوع روی گزینه Everybody یا هیچ کس تنظیم شده است. شما می توانید تعیین کنید که فقط دوستان شما (Contacts) بتوانند شما را به گروه ها بیفزایند. همچنین می توانید در قسمت Add exceptions مشخص کنید که چه کسانی به هیچ وجه نتوانند شما را به یک گروه چت دعوت کنند.


جلوگیری از نمایش دعوت به کانال های تلگرام

برای جلوگیری از این موضوع باید نرم افزارهایی که مشکوک به مخرب بودن هستند را پیدا کرده و آنها را به طور کامل از روی موبایل خود حذف نمایید.





منبع : از عضو شدن خودکار در کانال تلگرام و تبلیغات خودکار تلگرام جلوگیری کنید



هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها , چگونه آیفون را ریست فکتوری کنیم , علائم سوختن کارت گرافیک کامپیوتر , از بین بردن ویروس شورت کات در ویندوز , وقتی آیفون هنگ میکند چه باید کرد؟ , راهنمای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون , معرفی پیام رسان گوگل الو ویژگی های آن , رفع مشکل ورود به اینستاگرام , اتصال به کامپیوتر دیگران از طریق اینترنت , بررسی و رفع مشکل نصب زاپیا برای ویندوز , مزیت ویندوز فون نسبت به اندروید , چگونه تیک دوم تلگرام را برداریم؟ , حالت روح تلگرام چیست؟  , رفع مشکل باز نشدن عکس در اینستاگرام , علت قطع شدن وای فای مودم چیست ؟ , چگونه اینترنت همراه اول را فعال کنیم؟ , فعال سازی اینترنت همراه ایرانسل , راهنمای تنظیمات اینترنت همراه رایتل , رفع مشکل صفحه آبی مرگ ویندوز 7 , چگونه می توان فهمید چه کسانی از اینستاگرام من بازدید کرده اند ؟ , دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی , آموزش هارد ریست و سافت ریست ویندوز فون , نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر , راهنمای دانلود عکس از اینستاگرام , هیواتک به رفع مشکلات رایانه کمک می کند , جلوگیری از دانلود خودکار در تلگرام , راهنمای ثبت نام در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی , راهنمای ثبت نام اینترنتی جواز کسب , راهنمای تغییر شماره تلفن تلگرام , راهنمای عضویت در کتابخانه ملی , چگونه گروه تلگرام را مخفی کنیم , راست چین کردن در اکسل و راست به چپ کردن نمودار در اکسل , پیگیری وضعیت نظام وظیفه و ورود به سامانه سخا , رفع مشکل تایپ همزمان فارسی و انگلیسی در ورد , علائم خرابی پاور و تست سالم بودن پاور , فارسی کردن اعداد در ورد و اعداد فارسی در اکسل , حذف پیام ارسالی در تلگرام و حذف استیکر در بروز رسانی تلگرام , آموزش ثبت رسمی کانال تلگرام در سایت ساماندهی وزارت ارشاد , نمایش اطلاعات گوشی اندروید و اطلاعات سخت افزار گوشی , پاک کردن آدرس های تایپ شده و حذف تاریخچه مرورگر فایرفاکس , اجرای برنامه های قدیمی در ویندوز 10 و 8 , روش های جستجو در گوگل و نحوه صحیح سرچ , معرفی مشخصات گوشی موبایل نوکیا 6 اندرویدی , نحوه پاک کردن تاریخچه جستجو ها در اینستاگرام و پاک کردن هشتگ ها , بلاک کردن در اینستاگرام بدون اطلاع افراد و پاک کردن کامنت آنها , راهنمای مشاهده قبض آب گیلان و پرداخت قبوض آب گیلان , مجموعه ترفند های اینستاگرام که شاید به دردتان بخورد ! , مخفی کردن انلاین تلگرام و اخرین بازدید تلگرام , آشنایی با سامانه ابلاغ قضایی ثنا قوه قضاییه , راه حل ساده مشکلات متداول ویندوز ، آفیس و اینترنت , روش دانلود درایور کارت گرافیک اینتل و نصب کارت گرافیک آنبورد , راه حل مشکلات متداول سخت افزاری کامپیوتر , آشنایی با وظایف سازمان بازرسی کل کشور و ثبت شکایت اینترنتی , از عضو شدن خودکار در کانال تلگرام و تبلیغات خودکار تلگرام جلوگیری کنید , مشکلات گوشی آیفون در زمان هنگ کردن و کند شدن را رفع کنید