بارها اتفاق افتاده است که کاربران از دانلود نکردن در گوشی های اندروید شان شکایت دارند. به این صورت که دانلود شروع می شود و پیغام شروع دانلود در گوشی نمایش داده می شود اما اتفاق دیگری نمی افتد! مشکل در کجاست که دانلود شما ادامه پیدا نمی کند؟


 حافظه کش دانلود منیجر خود را پاک کنید. 


چرا گوشی من دانلود نمی کند ؟

وقتی گوشی نمی تواند فایلی را دانلود کند احتمالا دچار کمبود حافظه ی گوشی شده اید. ابتدا باید ببینید مقصد فایل های دانلودی شما در حافظه ی اصلی گوشی است یا در کارت حافظه؟ بعد از پیدا کردن چواب، باید بررسی کنید که چه میزان از فضای مورد نظر خالی است؟ اصلی ترین مشکل در دانلود نکردن گوشی ها همین کمبود حافظه است که اجازه ادامه دانلود را به شما نمی دهد. اگر حافظه گوشی شما پر شده است آن را کمی خالی کنید و بعد از ریست کردن گوشی خود مجددا اقدام به دانلود کنید. احتمالا مشکل شما رفع شده باشد.


خالی کردن حافظه کش

اگر حافظه گوشی شما خالی است و باز هم نمی توانید فایل دانلود کنید، ترفند دوم را امتحان کنید. وارد تنظیمات گوشی اندروید خود شوید و گزینه Apps را انتخاب کنید. سپس Download Manager را انتخاب کرده و حافظه ی کش گوشی خود را پاک نمایید. بعد از انجام این کار حتما گوشی خود را ریست گنید و مجددا شروع به دانلود فایل کنید. مشکل شما باید برطرف شده باشد.

 

 


 مدیریت دانلود گوشی خود را بررسی کنید! 


فعال کردن مدیریت دانلود در گوشی اندروید

شاید به دلایلی نرم افزار مدیریت دانلود شما غیرفعال شده باشد. از طریق تنظیمات گوشی خود وارد Apps شوید و نرم افزار مدیریت دانلود را فعال کنید. بارها پیش آمده این ویژگی گوشی غیرفعال شده است و کاربران از آن خبر ندارند.

اگر با همه این کارها باز هم مشکل دانلود کردن گوشی تان رفع نشد به شما پیشنهاد می کنیم یک نرم افزار مدیریت دانلود نصب کنید و با آن اقدام به دانلود نمایید.


منبع : رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها


هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید , معرفی شبکه اجتماعی اینستاگرام و عضویت , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز 7 , رفع مشکل دانلود نکردن در گوشی ها