نرم افزار پیام رسان تلگرام از مهم ترین ابزارهای پیام رسانی است که در سال های اخیر پا به عرصه ی وب و اینترنت گذاشته است. این پیام رسان محبوب از اولین روزهای انتشار، مورد استقبال عمومی مردم دنیا قرار گرفت و یکی از دلایل اصلی این استقبال، قابلیت استفاده نرم افزار تلگرام در سیستم عامل های اندروید ، آیفون آی او اس و ویندوز فون بوده است.


 تلگرام محبوب ترین نرم افزار پیام رسان در ایران می باشد. 


امکانات و ویژگی های پیام رسان تلگرام

پیام رسان تلگرام علاوه بر امکان پیام رسانی متقابل (تک به تک) امکان ارائه ی گروه های کاری و دوستانه را فراهم می کند به شکلی که افراد می توانند پیام ها و نظرات خود را در گروه به اشتراک گذاشته و با سیار دوستان خود به بحث و تبادل نظر بپردازند. همچنین امکان جدیدتری که در این نرم افزار عرضه شد، ایجاد کانال توسط یک شخص بود که فقط همان شخص امکان مدیریت آن کانال را بر عهده دارد و سایر کاربران صرفا می توانند پیام ها و سایر مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط مدیر کانال تلگرام را مشاهده کنند.

نرم افزار تلگرام علاوه بر نصب و استفاده در گوشی های تلفن همراه ، امکان نصب در رایانه های شخصی را نیز دارند. همچنین تلگرام امکانی را فراهم کرده است که بدون نرم افزار نیز بتوان به پیام های خود دسترسی داشت. به این منظور این شرکت نرم افزار تحت وب خود را به آدرس زیر در اختیار عموم قرار داده است.

https://web.telegram.org


نحوه عضویت در تلگرام

نحوه عضویت در تلگرام بسیار ساده است. کاربران با داشتن یک شماره ی موبایل از هر نقطه ی دنیا می توانند در تلگرام عضو شوند. پس از ثبت تلفن همراه، پیام تاییدی به شماره ی کاربر ارسال می شود که حاوی کد تاییدیه می باشد. پس از وارد کردن آن کد در نرم افزار، کاربر به سادگی عضو تلگرام می شود.


 تلگرام از امن ترین نرم افزارهای پیام رسان دنیا است. 


امکانات نرم افزار تلگرام

با اولین نگاه به امکانات این پیام رسان محبوب ، مشاهده می شود که همه ی امکانات مورد نیاز یک ارتباط دو طرفه از جمله شکلک ها و استیکرها ، امکان اشتراک تصاویر و صوت و فیلم و ... در این نرم افزار فراهم شده است. گفته می شود در آینده ی نزدیک تلگرام قصد دارد ارتباط صوتی رایگان را نیز به این امکانات اضافه کند.


منبع : معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت


هیواتک , سامانه مشاوره هیواتک , رفع مشکلات رایانه , رفع مشکلات موبایل , رفع مشکلات اینترنت , پاسخگویی به سوالات کامپیوتری , پاسخگویی به سوالات رایانه ای , پاسخگویی به مشکلات رایانه ای , سامانه رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک هیواتک , رایانه کمک تلفنی , مشاوره خرید موبایل , رفع مشکلات کامپیوتری , مشکلات کامپیوتری تلفنی , مشاوره خرید لپ تاپ , معرفی پیام رسان تلگرام و نحوه عضویت , خاموش شدن چراغ اینترنت مودم و قطع و وصل شدن اینترنت , روش های پاکسازی فایل های اضافی اندروید